jõulufilmid - jah või ei?

Ma pole nüüd paar päeva blogisse jõudnud, sest päris kiire on olnud jälle. Seega kirjutan eilsest Blogijate Advendikalendri teemast täna.
Teemaks oli siis: JÕULUFILMID


Minu arvates on jõulufilmid üks suur osa jõuludest ja jõulutunde loomisest. Eelmisel neljapäeval oli esimene "Üksinda kodus" osa ning muidugi vaatasime ka meie seda. Ok, mitte päris lõpuni, sest kõige pealt vajus Henri ära ning siis mina koos lastega. Peale lapse sündi on uni meie kodus püha ning me lähme päris varakult magama ning seetõttu pole me viimasel ajal ka erilised kaua üleval istujad. 
Aga kuna meil on Telia ja järelevaatamise võimalus, siis kasutame seda. 
Üksinda kodus on aga üks tõeline JÕULUFILMIDE KLASSIKA. Neid osasid on näidatud juba aastast eiosaköeldagi, aga ma mäletan et ikka väga ammusest ajast iga aasta jõuludel. Mäletan, et väiksena olin ma ikka väga ekstaasis nende trikkide üle, mis väike Kevin seal filmis tegi ning oli mul lausa unistus selliseid asju järgi teha. :D
Teine jõulufilmide niiöelda klassika on "Visa hing". Üks minu lemmikuid. Meil on Visa Hinge osad kõik ka teises arvutis olemas ning vaatame neid ikka paar korda aastas, mitte vaid ainult jõuludel. 
Ning nii imelik kui see ka poleks on just "Üksinda kodus" ning "Visa hing" aegumatud filmid, mida kord aastas võib vaadata. Minu arust just sõna - AEGUMATU on nende filmidele väga omane. Vahet pole kui palju neid vaadata, ei tüdine neist ära ning ikka naerad kaasa. 
Ning sellised jõulufilmid nagu "Üksinda kodus" on, näitavad kui tähtis on jõule koos perega veeta. :)

Kas Teie vaatate jõulufilme? 

Kommentaarid

  1. Jaaa, jõulufilmid on mu lemmikud! Üks päev panin muude tegemiste taustaks juba "The Holiday" käima, aga vaieldamatu lemmik, mida ma tõesti igal aasta väga kohusetundlikult vaatan, on "Love Actually". Ja muidugi "Home Alone" esimesed kaks osa :)

    Piia
    selfmadeblog.ee

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused