uus aasta, uus mina



Eks iga aasta lõpp unistame, et uus aasta tuleks parem kui eelmine ning kõik soovid, eesmärgid ja unistused täituksid just tuleval aastal. 
2017. aasta polnud minu elus just kõige parem aasta, just seetõtte, et ma kaotasin oma ühe kõige kallima inimese - isa. 
Samas sündis meie perre pisike Siim Sander, kes oma olemisega kustutab kõik halva. 
Eks see on paratamatu, et ühed suremad, teised sünnivad. Pole midagi teha. 

Uhke olen enda üle küll, sest kui ma eelmise aasta 10. detsembril mõtesin, et ok, nüüd teen ma alkoholivaba aasta, siis see õnnestus mul see aasta saja protsendiliselt. 
Muidugi selles peangi ma olema tänulik just Siim Sandrile, sest kui teda poleks, siis võib-olla oleks ma ehk murdnud. 
Oli mis oli sel 2017. aastal, aga loodan südamest et 2018 tuleb minu ja muidugi ka kõigi teiste jaoks parem, kui mitte parim aasta elus. 


Mida ma luban uueks aastaks?

Ma teagi, kas on enam mõtekas midagi lubada. Kuigi ma olen see inimene, kes midagi lubab uueks aastaks ning peab ka sellest lubadusest kinni. 
Kunagi oli terve aasta näiteks ilma krõpsu söömata. Kunagi lubasin, et ei joo enam energiajooke terve aasta. Praeguseks pole ma lausa ma ei teagi 3 või neli aastat enam energiajooke joonud. Tilkagi. Kuigi vahel tahaks täiega. 
Kohvi pole ma joonud homsega seoses lausa 2 aastat. 
Uusaasta lubadused on toredad. Aga ma olen vist juba neist lubadustest hakanud välja kasvama. 
  • Aga uuel aastal tahaksin ma kaalust alla saada. Tahaks jälle kaaluda mingi 58 kg või vähemgi. (Praegu olen peaaegu 66 kg :O) Niiet eesmärk on päris kobe. 
  • Sellega seoses tahaks tervislikumalt toituda, vähem rämpsu süüa ning rohkem liikuda. 
  • 2018. aastal tahaksin ma olla rohkem säästlikum ning koguda rohkem raha, et ükskord meile suurem kodu soetada. Tundub küll ulmeline soov, aga suvel marja hooajal on seda soovi päris lihtne ka täita. 
  • Uuel aastal tahan ma olla parem ema. Mitte et ma halb ema oleks, aga ma tahan olla parem, kui kunagi varem. Pöörata lastele rohkem tähelepanu, nendega rohkem aega veeta ning mängida. 
  • Ning kindlasti kõige tähtsam lubadus Teie, mu lugejate jaoks - ma luban uuel aastal rohkem blogida! 
Kas teie peate lugu uue aasta lubadustest? Kas Te suudate oma lubadusi pidada? Mida Teie 2018. aastaks lubate? :)


Kommentaarid

Populaarsed postitused