Blogimisest ja sellega seonduvast "taskurahast"

Ma pean tegelikult alustuseks ütlema, et ma olen õnnelik! 
Jep, ma olen õnnelik, et Teid, mu kallid lugejad, on NII palju! Pole ma mingi kuulsus ega midagi, aga minu arust, kui teid on siin igal postitusel VÄHEMALT 400, siis tähendab see seda, et tõesti on palju. 
Blogimist iseenesest alustasin ma ju 14. detsember 2011 - enam kui 5 aastat tagasi. Ma isegi ei mäleta, kuidas mul selline idee tuli, et võiks hakata blogima, aga tõenäoliselt tegin ma seda rohkem nagu iseenda jaoks. 
Sel ajal polnudki nagu neid lugejaid - nii umbes 50 max. Mäletan kui mingile postitusele ilmus reaalselt 100 lugejat, olin ma mega happy, nagu vuhuuu. 
Hetkel on aga nii, et vähemalt tunni aja jooksul täitub enamasti uuel postitusel 100 lugejat. 
Blogimine pole minu jaoks mingi kohustus. Ning mitte keegi ei tohiks seda ka võtta kui kohustus. Blogid siis, kui tahad ja millest tahad. Ja kõige tähtsam on seda siiski teha ju iseenda jaoks. 
Mulle meeldib igasugu asjadest blogida just sellepärast, et teinekord on mega äge lugeda vanu postitusi ja meenutada - ahhaaa, sel päeval tegin ma seda ja tol päeval hoopis toda. 
Muidugi neid 4-5 aasta taguseid postitusi loen ma ise piinlikkusega, sest siis ma ju rääkisin detailselt igast endaga juhtunud asjast või päevast. 
Praegu ei keskendu ma enam blogimisel mingitele konkreetsetele päevadel ja päeva tegemistele, vaid hoopis räägin üldisemalt asjadest. Arenguruumi igal juhul on veel, minu arust. 
Tahaks tegelikult veel oma blogi kujundust paremaks muuta. Viimane kord kui seda tegin, siis oli blogspotil mingi error järsku ja lasknudki päris lõpuni teha, nii nagu ma tahtsin ja sinna paika see jäigi. Eks millalgi võtan ka selle ette. 
Aga nüüd kindlasti see hetkel väga pop blogimise asi - reklaamid (Pop, sest hiljuti nii Lipsuke kui ka Jane Almers blogisid sellest). 
On siis ka minu blogis need õnnetud reklaamid. Noh kelle jaoks õnnetud, kelle jaoks mitte. Nimelt poolteist aastat tagasi siis võtsin ma kahe reklaamifirmaga ühendust ning ütlesin, et tahaks ka enda blogisse reklaame, et nende pealt siis natuke "taskuraha" teenida. Reaalselt kätte pole ma teeninud veel sentigi, aga ühes kohas on mul 35€ teenitud (kätte saab selle alles siis, kui reaalselt 50€ on teenitud). 
Mida siis teie kallid lugejad minu jaoks veel teha saate? Kui te niikuinii "raiskate" oma kallist aega, selleks et lugeda mu blogipostitusi, siis võiksite ju vahel neid reklaamikesi ka klikkida, mida mu lehel näete. Sest siis on teie lugemisest mulle natukene tolku ka. 
Ja kui teil seda kallist aega natukene rohkem on siis, võite klikkuda reklaamid ära ja siis refreshida lehte ja kliida veel neid, siis on tulu suurem. :D
Oeh tegelt ma poleks kunagi uskunud, et ma ise sellest reklaamide klikkimisest blogin, sest minu arust võib see nii mõnelegi tunduda kerjamisena, aga kes me blogijad ikka oleme, kui väiksed õnnetud kerjused. :D Aga noh kuna teised nii julgelt on sellest bloginud, siis võtsin ka oma julguse kokku ja panin mõned read siis sellest kirja. Don't judge me guys. :(
Niiet tõesti, kui te arvate, et ma võiksin väärida teie mõnda klikki, et teenida teie pealt mõni kopikas, siis andke vaid klikkidele tuld, muidugi juhul kui teile mõni reklaam ka huvi pakub, sest tegelikult võib ju reklaamidest päris häid pakkumisi kohata. :)
Südames ma tänan sajaga! :)
Sellega seoses leidsin veel ühe ägeda pildi ka. :D

Pildiotsingu blogger quotes tulemus

Kommentaarid

Populaarsed postitused