"Wow, Sul on nii pikad juuksed!!

"Sul on nii pikad juuksed, wow!"
Tänks, tean tegelikult seda isegi, aga heameelega lõikaksin nad 10-15 cm lühemaks, sest otsad juba nii katki ja lõigata pole neid saanud juba oieitea, mis ajast. 
Tegelikult olen ma ikka päris arg inimene, sest juukseid päris lühikeseks pole ma kunagi suutnud lõigata (lasknud lõigata, ise ma neid ei lõika, kui siis üks kord 6-aastasena, kui ma terve tuka endal ära lõikasin) :D
Ma olen ikka terve elu olnud see pikkade juuste tüüp ja kui mul siin vahepeal ikka natukene lühemad juuksed olid, sellepärast, et ma loll end blondeerisin, siis nutsin ma enda pikki juukseid kohutavalt taga ja otsustasin, et ma ei blondeeri enam iialgi oma juukseid. 

Kasutaja Leanika Vetka foto.

Nii pikad olid mu juuksed siis 2. juunil aastal 2012. Wow, juba 5 aastat tagasi. Siis olid nad 69 cm. päris julm, sest mu juuksed olid siis veel eriti paksud. Kuidas ma sellise parukaga üldse suutsin käia? :D
No ja siis tuligi see loll mõte mingi 5 kuud hiljem, et ops, tahaks olla blondiin ja kukkusin oma juukseid blondeerima. Siiamaani mõtlen, kui loll ma olin, sest ma siiani mäletan kui katki lõpuks mu juuksed olid tänu sellele blondeerimisele. 

Kasutaja Leanika Vetka foto.

25. juuni 2013 - siin on siis mu juuksed vist kõige lühemad, mis nad üldse olnud on viimase viie aasta jooksul. No praegu kui seda pilti vaatan, siis hele ja lühikesed lausa sobisid mulle ju. :D Aga samas selle pildil on mu juuksed harukordsel juhul sirgendatud. Sirgendanud olen ma oma juuksed elu jooksul vaid nii palju, et neid saab kahe käe sõrmedel kokku lugeda. Sirgendamist ma siiski ei poolda, sest see minu arust lõhub juukseid. 

Kasutaja Leanika Vetka foto.

19. august 2013 - siit on aga näha kui katki tegi blondeerimine mu juuksed. Sõna otseses mõttes on need juukse otsad vuhh - oleks mul praegu sellised juuksed, lõikaks ma end vist kiilaks. :D

Aga aeg läks edasi ja siis mõtlesin, et ma enam ei värvi juukseid. Vähemalt mõnda aega. 
Nii said mu juuksed tagasi vaikselt uue sära. 

Kasutaja Leanika Vetka foto.

21. märts 2014 värvisin juuksed jälle tumedaks. Peale seda olengi ma rohkem see tumedama värvi tüüp olnud. 
Siis jaanuar 2015 tuli mul lampi idee, et võiks värvida juuksed punaseks. Olin esialgu skeptiline, aga mõtlesin, et teen ära. Tumedale muidugi punane ju peale eriti ei jää, niiet rohkem nägid nad pruunikad välja. 
Ja juuni 2015 värvisin ma enne lõpetamist juukseid, ma nüüd ei mäletagi, kas punase või pruuniga, aga ikka jäid nad rohkem sellised punakaspruunid. 
Siis aga ma olin juba rase ja otsustasin raudkindlalt, et rohkem ma juukseid värvi. Esiteks tahtsin kasvatada punase värvi välja, et ehk kui kunagi tuleb the juukseid heledamat tooni värvida, siis jääb kindlasti ka värv peale. 
Nii ma siis ei värvinud juukseid 15 kuud. Juuksevärv kasvas tasapisi välja ning juuksed muutusid ilusamaks ja tervemaks. 
Eelmise aasta septembris, aga vütsin kätte ja mõtlesin jälle, et davajj, nüüd läheb lillaks. Ma isegi ei tea, kus mul selline idee tuli, aga järsku olin ma veendunud, et tahan selle värvi ära proovida. Mõeldud, otsustatud, tehtud. LILLA. 
Siis novembris värvisin veel korra lillaga oma juukseid, aga noh kuna mu juuksed siiski olid NII tumedad, siis ega see värv ju lõppudelõpuks eriti peale ei jäänud ja isegi kui natukene jäi, siis suht kiiresti oli ta juba mu peast kadunud. 
Ja siin ma nüüd olen oma "peaksnaguolema" lillade juustega, mis tegelikult on hoopis vist punakad, või siis hoopis pruunid? Või äkki tegelikult hoopis punakaspruunid? Või pruunikaspunakad? Ise ma ka ei tea, mis värv see on, aga kuna mul tegelikult on möödas see periood, kus mind kõigutab, mida keegi minust arvab, siis las need juuksed olla. 
Käin ma ringi nagu nii, kuidas kunagi juhtub, juuksed enamasti patsis, vahel eriti sassis jne. Lahtiste juustega ma ei viitsi käia, sest nagu ma alguses mainisin, nad on niiiii tüütult pikad, et kui väike tuuleiil tuleb, siis puhub ta need mulle näkku ja igale poole. :D
See eest Karl Hendrik armastab mu juukseid........ tirida muidugi. Nii jääb ta näiteks mu kaisus magama, käed mu juustes, imelikult oiates ja mu juukseid tirides. Lol. :D
Aga ma tahan, et keegi kiiremas korras mu juukseid lõikas. tegelt ka. 
Oh ärge öelge, et ma juuksuri läheks. Olen juuksuris käinud oma elu jooksul vaid korra ja see oli reaalselt 6,5 aastat tagasi. Tegelt ka. :D

Aga mis on pikkade juuste saladus? 
Seda päris ametlikku saladust ma ei tea, aga enda põhjal ütlesin ma, et mida vähem keemiat, seda parem - ei mingit värvimist ja sirgendamist ja juuksed vohavad nagu ei tea mis umbrohi. :D

Kuidas ma enda juukseid hooldan?
MM, ma pesen neid (?). Haha. Ega ma rohkem midagi ei tee. Ja muideks ma pole see iga päeva juuste pesija, mkm, ma ei tea kuidas inimesed üldse viitsivad. Minu juuksed näiteks püsivad värskete ja puhastena 3-4 päeva. Ma kunagi kuulsin müüti, et mida tihemini Sa juukseid mingi perioodi vältel pesed, seda tihemini Sa neid pesema lõpuks pead. Pead tegelikult paika, sest ma kunagi ka pidin iga päev pesema, sest ma mingi hetke pesin neid lihtsalt iga päev. Lõpuks kahanes see igapäevaselt ülepäevasele tegevusel. Mingi aeg pidasin lausa kaks päeva vastu, aga nüüd ma tõesti 3-4 päeva neid pesema ei pea, ja nad on täiesti normaalsed. Võib-olla ongi see selle tagajärg, et ma neid eriti ei värvi. Kes teab.
MM, ja palsameid ma näiteks ei kasuta, sest palsam muudab mu juuksed väga ruttu rasvaseks. Algul arvasin, et probleem selles, et äkki ma ei pese seda korralikult juustest välja, aga ei, lihtsalt palsamid mulle ei sobi. Pole minu teema ja mu juuksed ilma palsamita ka suht siledad. :D

Kui pikad on Teie juuksed? Kas Te olete rohkem pikkade või lühikeste juuste tüüp? Kuidas te oma juukseid hooldate?


Kommentaarid

Populaarsed postitused