Jäätis, võrratu jäätis

Viis päeva tagasi kurtsin ma oma postituses, et rasedusega on mul tekkinud suur Coca-Cola sõltuvus. Võtsin selle sõltuvusest vabanemise endale südameasjaks ning suure vaeva ja kiusatusega olen ma kõik need viis päeva ilusti vastu pidanud. Lihtsalt ütlen Coca-Colale julmalt EI! :D Vahelduseks jõin nõrgalt gaseeritud Aura sidrunivett, aga seegi tundus mulle valena ning otsustasin lõpuks, et joon ainult morsivett. Nüüd olengi viimased päevad ainult morsivee peal olnud. Odavam tuleb ka lõppkokkuvõttes. 

Aga nüüd on uus mure - jäätise- ja magusaisu. 
Muidu oli mul kogu aeg selline vanilli või šokolaaditükkidega või rosinatega jäätise isu. Aga nüüd üks päev käisime poes ja otsustasin Twisteri jäätist osta ja nüüd ma ei saa sellest üle ega ümber. :D
Eile sõin lausa kolm tükki ära, millest kaks sõin 15 minuti jooksul, uhh. 

Praegu ei lähe ma meelega poodi, sest ma tean, et kui ma lähen, siis ma ostan kindlasti endale jäätist ja just Twisteri Blackcurrenti oma. :D
Aga Kasekeses pole viimased päevad üldse Twisteri jäätist olnud ja nii olemegi suuna Grossi poole valinud. :D

Ja kuna ma end üritan natuke jäätise arvelt tagasi hoida, siis on mul hetkel räige magusaisu. Tahaks sefiiritorti praegu tääiega. :D Keegi sünnipäevale ei taha kutsuda mind v? :D
Muidu ma eriti magusasõber pole ja Henri sõbrapäevaks ja naistepäevaks kingitud kommid seisid niisama. Raffaellod pooleldi sõi Henri või Henri vend ära, millest mina olin siiani ainult ühe võtnud. :D Ja Naistepäeva Geisha karp seisis siiamaani puutumatuna kapi otsas..... kuni üleeilseni, kui ma selle päeval suurest magusaisust avasin ja pool karpi nahka pistsin. :D
Täna võtsin Raffaellod ette ja nosisin paar kommikest sealt karbist. Noh tegelikult, kui täpsem olla, siis  viimast kommi, mis üldse seal karbis seisid. :D

Ma ei mäleta reaalselt, et Karli oodates mul sellised isud oleks olnud. Praegu on mul ilmnenud nii palju imelikke isusid - Coca-Cola, jäätise, kommide ja näiteks isegi kiluvõileiva isu. Ostsin juba kuu aega tagasi kilusid, aga ma pole siiani viitsinud kiluvõikut teha, ag aisu on küll. Ei tea, kuidas maisteb peale Raffaellode söömist kiluvõileib? Võib-olla järgmisena teengi endale nüüd kiluvõiku, äkki läheb jäätiseisu ära. 

Okei, nüüd ma sõin hoopis kaks saiakattesaia. Õõh, need isud tunduvad mulle juba imelikud. 
Samas kui ma Karl Hendrikut ootasin, siis ma vahepeal võtsin raseduse aeg kuu jooksul liiga palju kaalust juurde ja siis ämmakas saatis mind seda Glükoositaluvuse testi tegema, aga see oli siiski korras. Aga ma üldse ei tahaks selle rasedusega nii palju juurde võtta. Aga kahjuks, see vist individuaalne? Sest mõni võtab juurde 20 kg ning mõni ainult 5kg. 

Aga kas rase tohiks üldse kõike süüa ja nii palju kui tahab? Kas on mingeid asju, mida tuleks rasedana hoopis süües vältida?




Kommentaarid

  1. Tooreid/pooltooreid mune, toorest liha, kõrge elavhõbedasisaldusega kalu, pastöriseerimata piima/-tooteid, juustu tuleks vältida on mul meeles. :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused