Teine ämmaemanda visiit :)

Eile oli mul nii kooli- kui ka arstilkäigu päev.
Tallinnasse läksin nagu ikka 10.05 rongiga. Kui ma tavaliselt lähen maha Ülemiste peatuses, siis seekord sõitsin ma täitsa lõppu - Balti jaama välja. Nimelt sellepärast, et mu ema käis Karl Hendrikuga nädalavahetusel Tartus, õel külas ning kui ta pühapäeval rongiga tagasi tuli, siis unustas ta oma telefoni rongi. Mina käisin siis eile tema telefonil Balti jaamas järgi.

Edasi suunusin trollile ja läksin kooli. Kooli jõudsin 11.30, aga tund hakkas alles kell 14.00.
Nii otsisin ma endale esimese ette juhtuva vaikse pistikuga nurga ning parkisin end sinna õppima. Vahepeal liitus minuga Kaarel, kellega me lõpuks jäime lobisema.
Kell kaks hakkas siis mul Kütuste ja põlemisteooria praktikum, kus me pidime tegema ettekande ning kaitsma oma protokolle.

Kuna mul oli arst aga 15.30 ITK, siis olin eelnevalt õppejõuga kokkuleppinud, et minu rühm on esimene, kes ettekande teeb ja kaitseb, et ma kindlasti jõuaksin õigel ajal trollile, et artsile minna.
Põdesin ettekannet väga, aga tegelikult polnud see mitte midagi hullu ja saime kenasti hakkama. Kuulasin veel ühe ettekande ära ja ütlesin siis õppejõule, et läheksin 10 minuti pärast minema, aga kuna meil on nii chill õppejõud, siis ütles ta mulle, et "Minugi poolest võid Sa kasvõi kohe minema minna". Uuh, lucky me, jõudsin tänu sellel 14.38 trollile. Kell kolm olin ma juba Estonia peatuses, kus natuke pidin õues külmetama ja bussi ootama.

Jõudsin ITK'sse, käisin vetsus ja siis läksin end kaaluma.
Nice, arvake ära palju ma JUBA kaalun?
61,4 kg. Oeh külmavärinad tulevad kohe peale mõeldes, et Karl Hendrikut läksin ma sünnitama 74 kg kaaludes :O
Minu ämmaemanda uks oli paokil, piilusin sisse ja ta kutsus kohe mind sisse.
Pani andmed arvutisse kirja, uuris kas mul on kaebusi, kas kõik on hästi ja siis vaatasime analüüsid üle, kõik oli korras.

Täitis natuke veel mu raseduskaarti ja mõõtis mu vererõhku. Vererõhk oli normis, aga pulss oli natuke kiire olnud, aga tõenäoliselt sellepärast, et kiirustasin ITK'sse.
Siis kuulasime lapse südamelööke ning need olid ka korras.
Siis hakkas ta mulle loote anatoomia jaoks aega panema, aga tuletasin talle meelde, et eelmine kord pani ta juba selle ära 26. maiks. Ämmakas oli jumala happy ja ütles, et meil juba eeltöö tehtud 😂
Noh ja 15.45 oligi juba kõik tehtud ja räägitud ning ma võisin lipata bussile, et 16.28 rongile jõuda. :)

Järgmine ämmaemanda visiit on 16. juuni. 
Aga 26. mail saame siis loodetavasti soo teada. :)


Kommentaarid

Populaarsed postitused