Üks tore ja tegus nädalavahetus

Nüüd on olnud ikka mitu päeva erakordselt soojad ilmad. Ptui, ptui, ptui, kolm korda üle õla, et nii ka jääks. 
Nagu ma üleeile mainisin, siis oli mul plaanis panna Henri maad kaevama. Seda ma ka tegin enne lõunat, kui Karl Hendrik oli lõunaunne jäänud. Meil on siis selline süsteem tehtud, et kui Karl jääb magama ja me tahame õues toimetada, siis helistan ma Henri telefonile, ühe telefoni jätame tuppa ja teise võtma endaga õue kaasa, et siis me kuuleme, kui Karl üles ärkab. 
Nii me siis tiksusime peaaegu kaks tundi õues, Henri kaevas maa ära ja mina hakkasin siis sealt umbrohtu välja juurima. Päike kõrvetas korralikult. 
Peale lõunat, kui Karl ärkas, siis läksime Karmo juurde maale ja veetsime oma ülejäänud päeva seal. Grillisime, poisid panid batuudi üles, lapsed mängisid ja mina nautisin lihtsalt ilma, koos lapsega muidugi. 
Karl Hendrik sai palju ringi joosta ning mängida. Ja siis käisin ma temaga veel vankriga jalutamas, kus ta istus üllataval kombel kuskil kaks tundi väga rahulikult, jusiis oli väsinud. Kell kaheksa jäi ta autos magama, Henri käis Karmoga veel saunas ja siis vaikselt suunudsimegi koju.
Henri vajus suht kiiresti jälle ära ja mina sain magama kuskil 11 paiku. Ma olin reaalselt nagu laip ja seda olin ma kuni eilseni.
Sest eilne hommik algas meil kell 6.17, kui helistas Henri ema ja palus et ma ta Rakverre tööle viiksin, sest ta magas sisse ja jäi bussist maha. Kõne peale ärkas muidugi ka Karl Hendrik üles. Mina panin end riidesse ja 6.40 läksin juba minema, Henri jäi Karliga. Tagasijõudes olin ma nii väsinud, et Henri läks lapsega õue ja mina magasin kaks tundi veel. Ma lihtsalt ei suutnud midagi teha ja silm vajus juba istudes kinni.
Mingi aeg käisime ja vedasime Aladini auto Moelt Tamsallu, sest ta auto otsustas otsad anda. 
Õhtul käisime jalutamas poolteist tundi, käisime surnuaias ja kastsime lilled ära seal ja pnime küünlad põlema, siis käisime poes. Kõigepealt Grossis, kus ma ostsin endale jäätist, sõin selle tee peal ära ja siis läksin Kasekesse ja ostsin veel ühe jäätise. #rasedaisud
Kui koju jõudsime, kirjutas Deivo, et nad Neerutis ja bensiin otsas ja et kas ma saaksin viia. Panime siis riidesse ja hakkasime minema. Just kui hakkasime ära sõitma, tulid Kerli ja Priit üle pika aja siia kanti, rääkisime siis veel nendega mõne sõna juttu.
Siis käisime Neerutis ära ja koju jõudes olime nati üleval ja siis panin ma juba Karli magama ja vajusin ise ka ära. Tänane uni oli ikka meeletult hea, sest me ärkasime Karliga hommikul alles kell pool 9. Uskumatu, et ta nii kaua magas. Tänu sellele olen ka mina väljapuhanud ja heas tujus. 
Kell 1 panin Karli lõunaunne ja siis hakkaisn koridori ja trepikoda koristama. Sättisin kõigepealt kuuris puukotid ilusti, et oleks rohkem ruumi ja siis tassisin koridorist mõtetud asjad kuuri. 
Karl ärkas nüüd alles kell kolm, kui ma tuppa tulin ja kogemata potikaane maha pillasin. :D Muidu oleks ta raudselt veel maganud. 
Kui Henri koju jõuab, siis viime Karli maale nii umbes üheks päevaks, et ma saaksin homme ka veel koridoris ülejäänud asjad ära sorteerida ja võib-olla koridori ja treppi värvida ka. Siis teen homme peenrad lõpuks lõpuni ja panen seemned/tamied maha. :D
Kindlasti pean veel natukene Hüdrogaasimehaanikat õppima, sest emaspäeval lähen teen veel pool kontrolltööd ära ja ma arvan, et proovin eksamit ka. 

Kuidas Teie nädalavahetus möödus?

Kommentaarid

Populaarsed postitused