Sõltuvuses

Mulle rasedus meeldib paaril põhjusel. Esiteks sellepärast, et põhimõtteliselt võin ju süüa nii palju kui tahan, sest vahet pole, paksuks lähen ikka. 
Teiseks on rasedusaeg tore, sest rinnad on PAAALJU suuremad. :D 
Aga nõme on ikka see Coca-Cola teema. Mul on reaalselt Coca-Cola järgi sõltuvus. Ma ei suuda mahlasid juua, sest need nagu ei kustuta janu. Vesi pole ka enam nii maitsev kui enne. Ainus mis tundub maistvana, on Coca-Cola. 
Mitumitu päeva tagasi otsustasin, et nii NÜÜD ON KÕIK, mina enam Coca-Colat ei osta ja ei joo. Teate, kaua ma vastu pidasin ilma selleta? Ühe päeva. AINULT ÜHE PÄEVA ja see oli tõeline piin. 
Siis läksin aga poodi kolmapäeva õhtul ja mõtlesin, et okei, suurt Cocat ma enam ei osta, ostan hoopis 0,5 liitrise. Ja seda ma tegingi. Ja kui ma selle pudeli avasin, oleks ma nagu sisenenud paradiisi, nii hea oli. Eile jõhtul jälle ostsin juba 1,5 liitirse. No ei suutnud lihtsalt vastu panna, nii jube isu on selle järgi. 
Ma tunnen, et ma olen sõltuvuses. Mida ma tegema peaks? :O Tegelikult ma suudan olla nii, et ma ei osta Coca-Colat, aga kui ma seda ei saa, tunnen ma end poolikuna ja suren janusse :O Sest teised asjad pole üldse nii hea maitsega. :(
Kuidas sellest sõltuvusest võitu saada? Kas Coca-Cola maitselist mingit tervislikku mahla pole olemas, mis hambaid ei lõhuks? :D 
Mida oleks üldse soovitatav juua raseduse aeg? :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused