Eilne erakordselt ilus ilm

Eile oli ikka meeletult soe ilm. Peaks vist täheldama, et see aasta jääb nagu kevad vahele ning peale talve, tuleb kohe suvi. 
Kuna lapse viisin ma neljapäeval maal, et saaksin kooli jaoks referaadi valmis teha, siis sain ma eile rahus magada poole kümneni. Ning kuna ma eelmisel õhtul olin juba pool referaati valmis teinud, siis oli mul võimalus kasutada seda ilusat ilma ka muuks, kui ainult referaadi kirjutamiseks. 
Kell pool 11 läksin siis juba õue, tööriided seljas. Kuurist õngitsesin suurte klotsikottide alt välja reha ja labida ning suundusin aiamaale. Ühe korra olin ma juba natukene maad kaevanud, aga kuna see maa on ikka mega kehv ja kuiv, siis otsustasin ühekorra veel üle kaevata. Kahte väikest peenrakest tegin ma lausa 2 tundi. Kaevasin, korjasin välja naelu ja muud prahti maa seest ja muidugi ka umbrohu juurikaid juurisin välja. Ega mul enam iseenesest plaani polnud siia aiamaad teha, sest leppisime emaga kokku, et teen aiamaa hoopis maale, sest niikuinii on mul ju plaanis seal käia. Aga kuna ma armastan rohelisi asju nagu till, murulauk, petersell, sibul jne, siis mõtlesin, et midagi pean ma ikka siia ka maha panema, sest siis suvel hea ju salati jaoks hüpata korraks toast välja ja tuua midagi meelepärast. Kuna ma ka arbuusi seemned see aasta kasvama panin ja taimed on päris ilusad juba, siis paar arbuusi panen ka siia prooviks maha, eks näis kas neist muidugi midagi tuleb. 
Samal ajal kui mina aiamaad tegin, siis Kadri ja Elsa (minu trepikoja naabrid) tegid lillepeenraid korda ja panid lillepeenrale ilusama äärise.
Kuna oli nii palav ilm, siis ma vahepeal käisin ka toas end kosutamas - jõin vett ja sõin kaks šokolaadikommi energia saamiseks. :D
Igal juhul see palav ilm ja kaevamine ja aiamaal müttamine väsitas ikka korralikult ära. Tuppa jõudsin ma alles pool 2, tegin endale kosutuseks nuudleid, sõin ja siis tegin natuke referaati, aga tundsin ikka üks hetk, et olen mega väsinud ja viskasin pool 3 magama. Magasin lausa 2 tundi. Kõik kohad peale seda muidugi valutasid. 
Henri jõudis 17.15 koju ja siis läksime maale lapsele järgi. Laps oli terve päeva olnud õues ja lõunaund ei teinudki, sest need hävitajad lendasid ringi ja lasid ning ta poleks saanudki magada. Üues müttamisest oli ta aga nii väsinud, et just enne meie tulekut oli ära vajunud. Umbes kümme minutit oli maganud ja siis tõstsime me ta autosse, mille peale ta muidugi üles ärkas. Tema jaoks see 10 minutit oli ikka korralik powernap, nii korralik, et magama ta eile jäi lõpuks alles peale kümmet. :O Peale maal käiku käisime Tapalt läbi ja võtsime grilli ning läksime Neerutisse, kus juba kohapeal olid Karmo, Merit ja teised ning hakkasime grillima. Karl Hendrik chillis ringi Meriti lastega, aga tal polnud väsimusemärkkigi. Lõpuks kui me pool 11 umbes ära läksime Neerutist, siis j'äi ta autos magama nagu nott ja ei ärganud enam isegi siis, kui me ta tuppa tõime. 
Meie Henriga kasutasime juhust ja vaatasime veel kaks filmi ära ja nii oligi kell juba märkamatult kaks saanud. Henri vajus üks hetk ära, ja mina jäin magama alles kuskil kolme paiku. 
Homikune äratus täna oli meil muidugi 7.15, kui Karl Hendrik naerdes meile voodisse ronis korraks. Siis ronis ta tagasi enda voodisse ja hakkas "peitust" mängima, Tõmmates endale teki pähe ja siis uuesti ära ja muudkui itsidades, kui issi küsis "Kus on Karl Hendrik?"
Tänane päevaplaan on veel lahtine, aga hea meelega paneks Henri tööle, aiamaad kaevama. :D
Tundub, et ilm on soe, aga mida pole, on päike. :/
Aga eks ta veel jõuab välja tulla. :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused