Piknik öösel külmkapi ees

Karl Hendrik täna öösel otseselt ei ärganudki, vaid hoopis kell 2.45 äratas ta mind sellega üles, et ta meeletult köhis. Nii ronisingi ma talle kaissu ja hoidsin ta pead natuke kõrgemal, et ta ei köhiks, kuniks ta uuesti sügavamalt magana jäi.
Noh, aga siis juhtus just see mida, ma kõige vähem oleks tahtnud - mul kadus uni ära. Keerutasin end voodis ühte pidi, teisi pidi, aga ei midagi, und njetu.
Istusin natuke aega telefonis, vaatasin kõik Facebookist kuni Snapchatini ära, mängisin, aga lõpuks tüütas see telefon ka juba ära.
Keerutasin siis jälle ühte pidi, teisi pidi, aga IKKA ei mingit und.
No ja tagatipuks hakkas veel mu kõht korisema ja ma tundsin suurt nälga, sel hetkel unistasin lausa šašlõkist - öösel kell 3.45.
Siis tulin ma geniaalsele ideele ja keerasin näo Henri poole ning sosistasin "Henri, magad v?"
Minu üllatuseks tuli kohe kiire vastus:  "Mkm".
Siis küsisin: "Pole und v?"
Vastuseks kõlas taaskord: "Mkm"
Siis ütlesin: "tead, mul räigelt kõht tühi"
Sellepeale Henri küsis: "Tahad teen vorste ahjus v"
Ütlesin: "Ei taha"
Siis küsis: "Tahad toon meekooki v?"
Ütlesin taaskord, et ei taha.
Noh ja siis läksin ma reaalselt ise külmkapi ette, võtsin saia, või ja juustu, istusin külmiku ette maha, meisterdasin endale võisaia ja hakkasin seda sööma.
Teate, see oli vist mu elu parim võisai, haha.
Teate ju küll, tühi kõht on parim kokk. :D
Henrile muidugi ise kommenteerisin, kui haige inimene ma ikka olen, et pean öösel külmkapi ees nagu piknikku. :D
Aga õnneks peale üht võisaia tuli magus uni, aga kahjuks Karl Hendrik äratas meid juba 5.45 uuesti üles. :D

Kas Teil läheb ka vahel öösel kõht tühjaks?

Kommentaarid

Populaarsed postitused