Tagasihoidlik sünnipäev

Eile oli siis mul sünnipäev. Kui üleeile olin ma veel pool neljakümnest, siis eilsest saadik olen ma pool neljakümnekahest.
Kaks Üks kukkus nagu naksti.
Ise veel teisipäeva õhtul ütlesin Henrile naljatades, et "Vaata täna mind, täna olen ma veel noor, homme juba vana."
Eilne päev algas minul juba 5.20, kui nii minu kui Henri äratuskellad hakkasid paralleelselt üürgama.
Tema tööle, mina kooli.
Mõelge kui haige tegelikult, selleks et minna kaheksaks kooli pidin ma ärkama 5.20.
6.10 läksin juba kodust välja, käisin bensiinijaamas, tankisin auto ja hakkasin sõitma Aegviitu.

Läksin Aegviidust rongile 6.54.
Samale rongile muideks, mis väljus Tapalt 6.35.
Kindlasti nii mõnelgi tekkis nüüd küsimus, miks ma sõitsin autoga Aegviitu, et minna rongile, kui ma oleks võinud ju seda Tapalt teha.
Nimelt sellepärast, et rongiajad on ju nii kuradima toredad, et rong sõidab Tallinast tagasi Tapale 9 ja järgmine alles veerand kaks.
Mina olin aga ainult tund aega koolis. Aegviitu aga sõidavad rongid tihemini ning 10.28 rongiga läksin ma juba tagasi Aegviitu.
Enne käisin veel Ülemiste Macis sünnipäeva puhul BigMaci söömas, hahaha.
Peale 11't jõudsin Aegviitu, siis sõitsin Tapale ning läksin Cärolini juurde. Rääkisime paar tunnikest juttu. 

Siis käisin kodust läbi, koristasin natuke ja läksin maale lapsele järgi. Maale jõudes tuli emme koos lapsega vastu ning andsid mulle kaks narstissi ja soovisid õnne. Nunnu oli. 
Istusin veel maal kuskil tunnikese ja ajasin emmega juttu.
Tapale jõudes käisin kiirelt poes ja ostsin šašlõkki. 
Õhtul siis läksime Cärolini juurde grillima. Laps sai aias ringi joosta ja mütata paar tunnikest. 
Selline tagasihoidlik sünnipäev oligi eile mul. Homme õhtul viin jälle lapse maale ja siis teen veel väikese istumisega, aga mitte midagi erilist. 
Enda sünnipäev pole mulle tegelikult kunagi meeldinud, ärge küsig miks, ma ei tea seda isegi. :D

Aga aitäh kõigile, kes mind meeles pidasid, nüüd peaks õnne jätkuma terveks aastaks, loodetavasti! :)


Kommentaarid

Populaarsed postitused