Purkide taaskasutus


Kindlasti enamus teist ostavad vahel poest midagi, mis on purgis - herneid, salatit, seeni, marineeritud kurki, kapsast jne. Aga mida te teete nende purkidega, siis kui need on heast paremast tühjaks söödud?

Kindlasti paljud pesevad need ilusti puhtaks ja kasutavad neid sügisel ise tehtud mooside, salatite, kurkide jne hoidiste hoiustamiseks. 
Aga kas te olete kunagi mõelnud, et teeks ühe purgi eriti stiilseks ja kasutaks seda hoopis nt hambaharja topsina? Või lusikate-kahvlite hoidikuna? Või paneks sinna sisse hoopis pliiatsid? Või teeks sellest purgist ühe stiilse kuivaine hoidiku?
Tegelikult on ühel purgil nii palju praktilisi väärtusi ja võimalusi seda taaskasutada. 

Aga kuidas teha see purk ilusaks?
Mul see purkide kaunistamise idee tuli juba aasta tagasi, kui Henri vend abiellus ja ma pidin neile pulmakingi välja mõtlema. Tahtsin teha midagi armast ja meeldejäävat. Nii ma kaunistasingi just küünelakiga ära suure purgi, värvisime aerosooliga purgi kaane mustaks, tegime sinna ava ja oligi valmis rahakassa. Kahjuks tookord tehtud purgist ilusat pilti pole :S Aga lähemalt saab vaadata seda SIIT.

Talvel oli meil siin trepikojas arusaamatus suitsukonidega, et keegi kuskilt jälle loopis konisid igale poole, mina siis ettevõtliku mittesuitsetajana leidsin sellele kiirelt lahenduse - panin trepi kõrvale tavalise purgi koos veega - ehk siis lühidalt konipurgi. Aga ega ma seda ära ei kaunistand ega midagi, pold mul selleks tookord aega mõelda. Aga nüüd iga päev kui ma näen seda rohelist kirjadega purki trepi kõrval on mul kogu aeg tahtmine olnud teha üks ilusam purk sinna. Purk oma eesmärki ju täidab nüüd hästi - konid lähevad kõik purki ja keegi ei viska neid enam mööda õue laiali. Aga nüüd ju võiks see purk ka ju silmale ilusam olla. :D

Nii võtsingi ma täna kätte ühe tavalise Bonduelle herne purgi. Kõige pealt siis leotasin sellel olevaid silte vee sees ja pärast kraapisin küünelakieemaldiga sildid täielikult koos liimiga maha. 

Kuna ma enam eriline küüntevärvija ise pole, siis siin kodus oli mu küünelakivalik üsna kesine - kõigest 5 küünelakki, millest 4 olid roosad :D
Maal on mul neid tegelikult terve korvitäis - mustast kuni kollaseni välja :D
Aga ka erineva roosa värviga annab ju mängida, niiet otsustasin ikka alustatud töö ära teha. 
Küünelakiga on purke eriti hea minu arust just selle pärast teha, et siis saab neid ka veega pesta ja kaunistus ei tule nii kergelt maha. Kui aga midagi läheb valesti, siis aga küünelakieemaldaja kätte ja kergema vaevata tuleb see purgilt maha. 

Ma ise mingi eriline kunstnik pole ja loomingulisus isiklikult minu arvates on mul nullilähedane, siis purgile joonistasin ma vaid selliseid lihtsamaid asju. Aga öeldakse ju - lihtsuses peitub ilu. 
Võõpasin siis purgile igasugu asjad kokku, lasin kuivada ja valmis ta saigi - minu mõistes stiilne konipurk :D
Kuidas teie kodus purke taaskasutate? 

Kommentaarid

Populaarsed postitused