Aitäh, et oled meie lastele nii hea issi! ❤️



Tänase isadepäeva puhul tuleb ikka kohutsulikku isade juttu ka rääkida. 

Alguses ma mõtlesin, et kingin Henrile isadepäevaks kimbu roose. Kimbu roose just seetõttu, et alati kui ma küsin talt, et miks ta mulle mõne tähtpäeva puhul lilli ei too, siis vastab ta mulle, et "Aga kus MINU roosid on? Sa ei kingi mulle kunagi lilli". Ning sellepärats oligi mul üsna kindel plaan, et nüüd isadepäeval kingin talle kimbu roose. 

Noh jah, plaan võis ju hea olla, aga selleni ma ikkagi ei jõunud. Sest käisime eile Vaala keskuses shoppamas ning nägin Maksimarketis ägedat klaasi, kuhu peale oli kirjutatud: "We have only one hero and we call him Daddy!
Näitasin siis seda Henrile ja küsisin, kas tahad seda isadepäevaks. Mees pidi rõõmust lakke hüppama, ning vastas "Jaaaaaa!"
Ok, võetud, ostetud, kingitud!



Henri on meie lastele väga hea isa. Kui mina pean peres seda "kurja" emme rolli, st. kes keelab igasuguseid asju lastel teha, siis Henri on see hea issi, kes lubab lastel teha, mida hing ihkab. Vahel annab telefoni, et saaks sealt multikaid vaadata, annab lastele magusat (mida mina üldjuhul üldse ei tee) ning ostab poest lastele nänni. Minugi poolest, las lapsed siis teevad seda, kui issi pärast ka nende järgi koristab ning, kui need tegevused igapäevaseks ei muutu. :D

Kui emme pahandab, siis issi lohutab. Ja vastupidi. 

Kusjuures telefonis Karl enam üldse istu. Aga vahepeal oli selline periood, kus minu käest Karl ei küsinudki telefoni, sest ta teadis, et ma niikuinii ei anna talle seda, ükskõik kui palju ta ka ei jonniks. Oma telefonisooviga pöördus Karl Hendrik alati issi poole, sest ta teadis, et lõpuks annab ikka issi ta jonnile järgi. Ja nii on üldjuhul igasuguste muude asjadega ka. Karl ei küsigi enam minu käest, vaid läheb kohe issi juurde. 



Isana pühendab Henri tihti lapsi ka oma hobidesse. Suvel nõudis Karl maal kogu aeg, et saaks issiga ATVga tiiru teha. Kevadel oli rolleriga sama teema. 
Vahel võtab Karl tal käest kinni ning tirib ta enda laua juurde, ainult selleks, et Henri temaga puslet kokku paneks. 

Isad on poistele eeskujuks ning lapsed matkivad neid igal väiksemalgi võimalusel. See tähendab muidugi seda, et isad peavad hoolega mõtlema oma käitumisele, et lapsed midagi halba ja ebaeetilist järgima ei hakkaks. 
Siim on veel küll väike, aga Karl Hendrik teab täpselt, mida tuleb issi järgi teha. Tänagi, kui söömas käisime, tegi Karl oma kõrrejoogipaki ja Henri joogiklaasiga "proosit". Issi ju paar kuud tagasi õpetas. :D
Karl tegelikult parema meelega mängiks üldse Henri tööriistadega, kui mänguasjadega. Aga seda me lubada ei saa, sest tööriistad pole siiski mänguasjad. 

Karlile meeldib täiega selfisid teha ning alati on tal varuks sada erinevat näoilmet. :D

Aitäh, et oled meie lastele nii hea issi!
Head isadepäeva! ❤️





Kommentaarid

Populaarsed postitused