Liiga palju toitu läheb ära viskamisele





Kas Teil on vahel olnud nii, et Te lähete poodi ainult sellepärast, et osta piima, aga tagasi tulete pätsi saia, tomatite, vorsti ja munadega jms? Ja mida te ei ostnud, on muidugi piim.

Mul on pidevalt nii, et see mille pärast ma tegelikult poodi lähen, jääb ostamata. See on siis tegelikult selle lihtsa asja süü, et ma ei tee ega kasuta poenimekirja. Ok, olen teinud paar korda poenimekirja, aga teate, mis on saanud? Ma olen need kõik paar korda selle koju laua peale unustanud. Niiet nüüd olen ma üldse loobunud sellest, et oma aega üldse mingi nimekirja kirjutamisele raisata. Kuigi tegelikult vist peaks, sest pidevalt on nii, et ma ostan juba seda, mis on külmkapis olemas.

Näiteks alles ma ostsin karbi kirsstomateid. Kaks päeva hiljem avastasin, et mul külmikus veel üks terve karp kirsstomateid, ei tea mis ajast. Osad muidugi juba pehmeks läinud, see tähendab, et minu jaoks need enam ei kõlba ja lähevad minema viskamisele. 🤦‍♀️

Üks vorst oli vaakumpakendis meil külmkapis peaaegu kuu aega, kuniks mees selle lõpuks pannil ära praadis ja ära sõi.
Saia ja leivaga on pidevalt nii, et poes on räme saia või siis leiva isu. Võtan siis pätsi, lähen koju ja siis see lihtsalt hallitab kodus ära, sest keegi ei söö seda.
Ma ei saa aru, miks inimene on loodud ostma igasugust crappy, mida ta tegelikult ei vaja ega tarbi. Ostad, raiskad raha ja mille jaoks? Selle jaoks, et Su prügikott oleks suurem. 😂

Ma alles ju nädal tagasi ostsin jäätise, sest tahtsin kodus jäätisekokteili teha ja siis järgmine päev viskasin selle minema, sest pakend oli sügavkülmas katki läinud ja jäätis ära sulanud. (Sellepärast sulas, et meie sügavkülm nii kehvasti külmetab). Aga miks ma kohe ei teinud jäätisekokteili, kui mul poes selle isu oli ja koju jõudsin? Ei tea, ei mäleta, sõin vist midagi muud ja isu läks üle. 😁

Ja vahel on nii, et lükkad millegi külmiku tagumisse nurka, teised asjad paned ette ning nii see lahtine juustupakk ära seal hallitabki.

TÄIELIK RASIKAMINE, häbi kohe hakkab. Peab ikka vist poenimekirju hakkama koostama! Või siis suurema külmkapi ostma, et kõik asjad oleksid piisavalt nähtaval kohal, et midagi ei saa kahe silma vahele jääda. 😂

Kas kellegi on veel selline probleem, et liiga palju toitu läheb ära viskamisele? 🤔

Kommentaarid

Populaarsed postitused