sain jĂ€rjekordse bloki 👍



Ma ei tea, kas asi on minus vĂ”i siis selles, et ma olen valede inimestega suhelnud? đŸ˜‚
Igal juhul minu ĂŒks vĂ”lgnik pani mulle taas eile bloki. Juhuu!
KĂŒsisin nĂ€dal tagasi temalt, et millal maksab ja eile siis otsustas ta, et vĂ”iks ĂŒldse mu Ă€ra blokeerida, sest siis ei saa ju keegi vĂ”lga ka nĂ”uda? đŸ˜‚

Ma ei tea, mulle tundub see juba tĂ€itsa naljakas. Selle asemel, et oma asjad jonksu ajada, rÀÀkida inimese kombel minuga, et "kuule ma tĂ”esti veel ei saa maksta, et Ă€kki ootad veidi", selle asemel pannakse mulle tuimalt blokk đŸ˜‚

No mis seal ikka, hakkan oma 250euri pĂ€rast tĂ€na Ă”htul patja nutma. đŸ˜‚ Ja saan endale öelda, et kĂŒll ma olen ikka rumal inimene, et ma ĂŒldse kunagi kedagi usaldasin. 

Tegelikult eile olin ma ikka nii tige, et liitusin Facebookis grupiga VĂ”lgnikud ja petturid avalikuks! ja mĂ”tlesin kohe Ă”htul teha ka enda kulla armsa vĂ”lgniku kohta postituse, aga kurat sĂŒda lĂ”i jĂ€lle hĂ€rdaks ja mĂ”tlesin, et annan tĂŒĂŒbile veel natuke jĂ€relemĂ”tlemise aega, no Ă€kki ikka maksab. PĂŒha jumal, nagu ma ei teaks, et lootus on lollide lohutus. Aga ikkagi, kui nĂŒĂŒd varsti raha ei laeku, eks ma siis teen ka postituse ja jĂ€tan selle nii kauaks ĂŒles, kuniks raha kĂ€tte olen saanud. 

Sest mul on ka kannatus, mis ĂŒks hetk vĂ”ib katkeda. đŸ˜‚
Minu arust on aga kĂ”ige iroonilisem see, et kui keegi sellele tĂŒĂŒbile vĂ”lgu on olnud, on ta ise sellised draamad teinud, igale poole ja igale ĂŒhele kirjutanud, kuidas ta petta saanud jne.
Ma ei tea, Ă€kki see on nakkav? Et kĂ”igepealt sai kunagi tema ĂŒle ja nĂŒĂŒd laseb ise ĂŒle. đŸ˜‚

Suva see 250euri, mul kasvab raha puuotsas nkn, sellepĂ€rast ma sĂ”idangi nĂ€htamatu x6ga ringi ning elan suures (aga nĂ€htamatus) villas. 

Pean ikka oma kadunud isa (puhaku ta rahus!) kuldseid sÔnu meenutama: "Kui tahad sÔbrast lahti saada, anna talle vÔlgu!" Lihtsalt nii true story

Ja kui kuskil juhuslikult jagatakse auhindu inimestele, keda kĂ”ige rohkem on Ă€ra blokeeritud, siis palun nomineerige mind! đŸ™đŸ˜‚


Kommentaarid

Populaarsed postitused