mandariinid ja verivorstid



Jõuluaeg on ikka üks tore aeg. Jõulutuled, küünlad, jõulumuusika, piparkoogid, mandariinid, verivorstid...

Mulle nii meeldib iga õhtu küünlaid põletada, eriti lõhnaküünlaid. See küünaldepõletamine tekitab kuidagi nii mõnusa rahu tunde... Jõulutuled panin aknale juba mingi poolteist nädalat tagasi ja needki põlevad igal õhtul ja vahel isegi öösel, sest siis on tuba valgem, kui nt Siim Sander ärkab ja talle luti pean suhu torkama. Või kui Karl tahab pissile minna jne. 

Ega ka mandariinid meie pere menüüst ei puudu. Kuigi pean tunnistama, et lapsed polegi neist nii vaimustuses, kui mina ja Henri. Ja uskumatu, kui sõltuvusse võib mandariinidest jääda. Võtad ühe ja siis juba avastad, et oled viis tükki ära söönud ja ega ei suuda enne lõpetada, kui kõik ikka otsas on. On kellelgi veel nii?

Piparkooke me veel teinud see aasta pole. Just ükspäev Henriga poes arutasime, et peaks proovima see aasta ise piparkoogitainast teha. peab vast kuskilt internetist retsepti välja otsima ja katsetama. 

Jõulude vaieldamatu osa on tegelikult verivorstid. A-g-a..... ma pole iialgi verivorsti söönud. Nagu never ever pole isegi mitte proovinud. Ma isegi ei tea miks. Kuna ma verd nii jubedalt kardan, siis ma ei tea, äkki see sõna "veri" seal ees on mu ära hirmutanud? Või siis lihtsalt see "verivorst" on nii creepy sõna, et pole julgenud proovida, ahah.

 Täna kui poes õhtusöögikraami valisime, jäin neid verivorste vahtima ja mõtlesin, et peaks ikka ära proovima. Ma küll veel ei ostnud neid, aga hetkel mu ilanäärmed töötavad ning ma nagu tunneks puudust millestki, mida ma iialgi proovinud pole. Kõlab imelikult eks? Uskuge mind, ma tunnen end veel imelikumalt. Mine või poodi ja hakka verivorste ostma. 

Verivorstisõbrad, äkki te oskate mulle soovitada, millised verivorstid need kõige paremad on? Ma ei tea ju kas neil on üldse mingit vahet, samas ma arvan, et ikka on, sest kui vaadata verivorsti valikut poes, on see ikka seinast seina. Niiet millise firma verivorste soovitaksite te mul kõige esimesena proovida? :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused