kuidas kolm nädalat veejoomist mulle mõjunud on 😊



Võin täna kindlalt väita, et ilma asjata pole öeldud, et "inimene harjub kõigega". Harjub tõesti. 

Kui ma kunagi lõpetasin kohvi joomise, polnud ma kindel, kas saan hakkama. Sain küll, ja 1. Jaanuaril möödub lausa kolm aastat kohvivabast elust. 

Kui ma 29. oktoobril otsustasin, et nüüdsest joon ma ainult vett ning ei söö enam magusat ega tarbi suhkrut, ei olnud ma taas kindel, kas ma tõesti suudan seda?

Tänaseks võingi öelda, et suudan küll. Ühekorra selle 22 päeva jooksul jõin peale vee pool liitrit aura Active jooki ja kui päris aus olla, siis ega see juba siis mulle eriti enam peale ei läinud.

Hetkel ei kujutaks ma ette, et ma jooks midagi peale puhta vee. Olen vahepeal vaimusilmas mõelnud, et kui jooks nt mahla või Kanesi või ükskõik mistahes muud jooki, et kas need maitseks üldse enam mulle? Ja kui ma üritan meenutada mõne magusama joogi maitset, siis läheb mul süda pahaks. Päris ausalt. 

Vesi on hea, vesi on alati käepärast ning vesi on vajalik. 

Magusaga on samamoodi. Nädal tagasi kui tuttaval külas käisime, siis nad ostsid torti. Ütlesin, et ma ju ei söö magusat. Nemad sellepeale, et "ega siis keegi teada ei saa kui sa tükikese sööd". Aga lõppkokkuvõttes ma taipasin, et mul pole isegi otsest magusaisu.

Ja kui peakski tekkima, siis seda magusaisu saab ju rahuldada näiteks puuviljadega. Üks päev ostsin Konsumist suhkruvabasid küpsiseid, 200g maksis 1.99€. Minu arust olid need küll päris maitsvad.

Peale selle, et ma laupäeval täiesti KOGEMATA kringlit sõin (LINK!) kõik, pole ma rohkem mitte midagi magusat söönud. 

Ja julm, milline raha kokkuhoid see ainult vee joomine ja mitte magusa söömine on. 
Muidu käisin mitu korda päevas poes, et osta kas maitsevett, või kommi või krõpsu või mistahes näksimist. Ja alati haarasin poelettidelt ka mittevajalikku kaupa korvi. Nii see raha kulus. Nüüd käin max korra päevas poes ja ostan õhtusöögi kraami valmis ja rohkem pole mul poodi asja. 

Kaalust rääkides siis tänase hommikuse kaaluga olen ma kolme nädalaga kaotanud 2kg. Minu jaoks täiega wow. 
Isegi minu söögiportsud on vähenenud. Polegi enam isu nii palju süüa. 
Muidu oli mu magu piiritu, ma võisin süüa suure portsu õhtusööki, siis veel peale närida krõpsu, paki kummikomme ning mul oli ikka isu veel süüa midagi.

Nii et jooge vett ja olge niisama ägedad 😊


Kommentaarid

Populaarsed postitused