Kuidas teenida kõndimisega raha?



Räägin Teile natuke lähemalt Sweatcoin äpist ehk sellest kuidas on võimalik lihtsalt õues kõndimisega raha teenida. 

Kui mu tuttav mulle paar nädalat tagasi lingi saatis, et liituksin, olin ma VÄGA skeptiline, kuidas on võimalik, et keegi maksab mulle raha selle eest, et ma lihtsalt õues kõnnin?

Ma ikkagi liitusin sellega ja hoidsin telefoni õues liikudes taskus ja jälgisin et GPS oleks sees.
Muud teha polegi vaja, ausalt öeldes, kuigi see äpp iga päev tuletab end meelde, sellega et kui palju ma olen liikunud ning kui palju punkte teeninud. 

Täna uurisin lähemalt, kuidas see raha teenimine siis ikkagi toimib. Äppi kasutada ja teenida saab igaüks. Aga mida teenida? Raha teenimiseks peab Sweatcoin äpi kasutajal olema LHV panga noortekaart. Kui oled äpis teeninud 50 punkti saad selle lunastada 5€ oma LHV kontol. 



Mis seal ikka, avasin kohe LHV netilehekülje ning tellisin endale kaardi ära ning juba järgmisel nädalal saan ma teile ka teada anda, kas ma PÄRISELT kas saan siis endale raha kontole üle kanda. 
PS: LHV noortekaardi saab tellida kuni vanuseni 25 k.a. :)
Kui Sul pole LHV panka ja noortekaarti, on võimalik teenitud punkte lunastada erinevate asjade vastu. Sweatcoin äpis on eraldi võimalik vaadata oma igapäeva pakkumisi, ehk mitme punkti eest saad endale mingi toote lunastada!



Tasub proovida, veel enam, kui see äpi alla laadimine ja liitumine Sinult muud tükki küljest ei võta, kui et ta Su telefoni ekraanil ühe ruutsentimeetri hõivab. :)

PS: Punktide teenimiseks ja sammude lugemiseks, peab liikumine kindlasti toimuma õues!

Kommentaarid

Populaarsed postitused