selline läbu, et paha hakkab (not)



Kirjutasin mõned päevad tagasi postituse sellest, et ma ei mäleta millal ma viimati korralikult pidutsesin. (Saad postitust lugeda SIIT).

Mainisin ka ära, et nädalavahetuseks oli meil plaan lapsed maale viia ning siis midagi mehega nädalavehtusel koos ette võtta. 
Mina muidugi kujutasin vaimusilmas ette, et me päriselt lähmegi ikka kuskile klubisse ja lööme korralikult tantsulkat. Aga reaalsus oli hoopis teine. 

Ema helistas reede hommikul ja küsis, mis kell ma lapsed toon. Ütlesin, et õhtul. Tema siis sellepeale, et "Ära väga hilja peale jää, too nad enne pimedat ära!"
Noh jah, enne pimedat tähendas ju seda, et lasteaeda Karlile järgi läksin ma juba peale kella kolme. Ja enne nelja olime me juba maal. 

Õhtul läksime mehega Rakverre. Esimese asjana tahtsin ma oma auto puhtaks pesta ning läksime Põhjaka nutipesusse. Auto oli nii räpane, et mul oli lausa häbi sellega juba ringi sõita. Kui olime auto puhtaks pesnud, peatusime Põhjaka parklas ja vaatasime netist kuhu sööma võiks minna. Kuna kell oli juba 19:40, siis meie esimene valik Laada Cafe langes nimekirjast välja, sest see suletakse kell 20:00. Pakkusin siis välja, et suva lähme siis Viitnale Arturisse sööma, kui mulle meenus, et Rakveres on ju Pätsi pitsakohvik ka, kus saab muud toitu, peale pitsa.
Suundusimegi sinna. 

Võtsime menüüd, valisime laua ning hakkasime toitusid valima. Tükk aega vahtisime neid menüüsid, algul mõtlesin, et võtan Krõbedad kanafileeribad koos friikartulitega ja Henri otsustas võtta Grillitud sealiha juustuga. Kassas mõtlesin ma aga ringi ja mõtlesin, et võtan ikka sama toidu, mis Henri. 
Juurde võttis Henri vaadiõlle ning mina võtsin poolese Aura Active joogi (muideks see pool liitrit magusat jooki on selle kahe nädala jooksul ainus muu jook, mida ma peale vee olen joonud, aga mõtlesin too õhtu, et võiks hea toidu kõrvale midagi muud kui vett juua). 

Toitudega läks üpris ruttu, no vist mingi max 20 minutit. Toit nägi väga maitsev välja, aga ma ei lasknud Henril rahus enne sööma hakata, kui ta minust mõned pildid oli klõpsinud. 😂



Toit oli muidu väga maitsev, aga ainus mind häiris, oli ananass. Tegemist oli põhimõtteliselt siis nagu prantsuse lihaga - liha ja selle peal majonees ja juust. Prantsuse lihale pannakse majoneesi ja juustu vahele ka sibulat, aga seal oli sibula asemel ananass. Ja see ananassi maitse natuke häiris mind. Aga muidu salat ja friikad (ja ma tean, rämpstoit) maitsvad. Aga teinekord ma pigem söökin kas midagi muud või ütleksin, et nad ananassi sinna ei paneks. Mulle lihtsalt see maitsete kooslus ei meeldinud, aga muidu oli täitsa nitševo!

Ja teate mis me peale toitude ära söömist ja Pätsis lahkumist tegime? EI, me ei läinud klubisse tantsima. :D Baari ka ei läinud. 😂
Me läksime koju, nagu ma tegelikult ka ennustasin. Läksime koju telekat vaatama, tellisime Telia videolaenutusest filmi "Papside lahing 2" ning vahtisime seda. Õigemini, mina vaatasin selle lõpuni, Henri jäi poole filmi pealt magama ja magas hommikuni. 🤦‍♀️

Noh jah, ma siis veel mäbgisin veits telefonis ja jäin ka magama. Kuigi ma korraks mõtlesin, et lähen üksi välja, aga siis mõtlesin ikka ringi. Mida asja ma üksinda väljas ikka oleks teinud? 😂

Aga laupäev oli ju ka päev. Mis Te arvate, kas me laupäeval panime pidu v? Eks sellest kirjutan eraldi postituse. 😂

Kommentaarid

Populaarsed postitused