7 asja, mida ma ei joo, ei söö või ei tee!


  • Ma ei joo kohvi. 1. jaanuaril saab 3 aastat sellest, kui ma kohvi pole enam joonud. Ärge arvake, et see mingi uus aasta lubadus oli, ei olnud. Lihtsalt 3 aastat tagasi, 1. jaanuaril olin ma viimast kuud rase ning kui mees hommikul kohvi mulle voodisse tõi, läks mul seda vaadates süda nii pahaks, et ma ei tahtnud kohvi nähagi. Ja järgmistel päevadel polnud mul ka mingit kohvi joomise isu ning seda tänaseni. By the way, kohv võiks maitseda ka sama hästi, kui ta lõhnab ;) Kohvi ja kohvipurulõhn mulle väga meeldib. :)
  • Ma ei joo energiajooke. Ausalt seda, kui ma viimati energiajooki jõin, ma isegi ei mäleta. Aga see oli küll uus aasta lubadus. Mul oli plaan teha nii, et ma ei joo aasta aega energiajooke, aga sellest on kujunenud tänaseks nii umbes 5 aastat kindlasti. Ma tarbisin noorena väga palju energiajooke ja sellepärast ühel hetkel mõtlesingi, et tuleks väike paus teha. VÄIKE!! Mees mul muideks joob kogu aeg energiajooke ja ma vahel võtan siis tema purgi ja lihtsalt nuusutan seda. Nii hea lõhn on! Ja tahaks täiega juua, aga ma ei saa ometi viit aastat raisku lasta. ;)
  • Ma ei joo alkoholi. Detsembris saab juba 2 aastat, kui ma pole tilkagi alkoholi joonud. Peale oma viimast joomist ütlesin ma, et "ma ei joo enam iialgi" ja ma mõtlesin seda üsnagi tõsiselt. Kaks kuud hiljem sain teada, et ootan last ning mul oli veel suurem motivatsioon mitte juua. Tänaseks ma olen endagi väga rahul. Vahel ikka mõtlen, võiks klaasikese veini juua või pudeli siidrit, aga kui ma siis seda veini või siidripudelit vaatan, läheb mul süda pahaks. Ja tõenäoliselt olen ma nüüd elulõpuni see igav kuivik, kes ei joo alkoholi. 
  • Ma ei joo piima. Ma ausalt ei tea, kuidas ma üldse koos püsin, sest piima pole ma pea 10 aastat  joonud. No kui kohvi jõin, siis sinna peale panin küll piima ja kui ma mingit kastet teen, siis sinna läheb ka piim, aga üldjuhul, "Soovid klaasi piima?" EI, tänan, ma joon pigem kraanivett. Meil olid kunagi kitsed ja kodus kästi mul juua kitsepiima. Päevas vähemalt klaasitäis. See oli nii vastik minu jaoks, et hoidsin alati hinge kinni ja kulistasin ta lihtsalt alla. Sellest viska minu piima ignoreerimine!
  • Ei mingit tatart, riisi ega mannaputru! Riisi ma nüüd see aasta proovisin, mulle maitses. Teisel korral palusin juba mehel ise teha seda, sest mul oli selle isu. Aga suureks õnnetuseks tabas mind samal päeval okseviirus ja ma oksendasin öösel selle kõik välja ning peale seda ma ei taha riisi silma otsaski näha. Tatart pole ma vist iialgi suu sisse ka võtnud. Kui koolis klassikaaslased oli vaimustuses, et lõunaks oli tatar ja külmkaste, siis mina jalutasin sööklast kiiremini välja kui ma sinna olin läinud. Aga ma arvan, et ma ikka kunagi proovin ära, see ei saa nii hull ju olla.  Mannapuder - ema oli kunagi mulle väiksena seda nii palju teinud, et tõenäoliselt sellepärast, ma seda ei taha nüüd täiskavanuna isegi mitte proovida. 

  • Ma ei suitseta. Ma tegelikult pole kunagi mingi suitsetaja olnud. Noorena ikka proovisin ära, mis see suits siis on ja miks see nii lahe on. Aga sellele ma vastust pole siiani saanud. Tegin võib-olla mingi 10 suitsu max. Ja mind ajas see nii jubedalt köhima, et ma otsustasin, et see ikka pole minu teema. Ja siiamaani ma ei talu suitsuhaisu. Nii rõve lihtsalt. 
  • Ma ei tarbi narkootilisi aineid. Ma pole iialgi tarbinud ja ei kavatse MITTE IIALGI seda ka vabatahtlikult teha. Mulle on pakutud, aga olen keeldunud. Ma vihkan selliseid asju.
Siin on terve rida asju, mida ma näiteks ei söö, aga ma pole mingi pirtsp*rse, üldjuhul mulle meeldib proovida ja katsetada ja maitsta. Näiteks ma armastan sibulat igale poole panna, ma armastan hernesuppi, kala ja maksakastet, mis paljudele üldse näiteks ei maitse. Olen õppinud isegi sinepit armastama ja erinevates toitudes seda kasutama. 
See postitus pole loodud selleks, et kedagi oma maitsete osas veenda, vaid lihtsalt tõin välja asjad, mida MINA ei joo, söö ega tee. :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused