Kuidas on õnnestunud mul juua kuu aega ainult vett? + Ausalt "patustamistest"


Ma poleks kunagi uskunud, et ma olen suuteline loobuma igasugustest limpsidest, gaseeritud jookidest, maitseveest või mis tahes magusaine sisaldusega joogist. Veel vähem oleks ma uskunud seda, et ma suudan need kõik patused joogid asendada tavalise veega. 

Ja nüüd on sellest möödas juba kuu aega, kui ma lihtsalt ühel heal päeval tulin ideele hakata tarbima ainult puhast vett. 
Mõni kindlasti mõtleb, et "pshh, kuu aega, käkitegu", aga kindlasti ise oleks võib olla nädalakese vastu pidanud. 

Muidugi ma ei saa väita, et ma päris AINULT vett olen joonud, sest ühe korra jõin ma pool liitrit Aura Active magusat jooki ning kaks korda olen võtnud Fanta lonksu, sest mitte midagi muud polnud tol hetkel juua ning mul oli janu. Aga sellega on ka need "patustamised" piirdunud. Kuigi ausalt öeldes, need on olnud mu elu kõige vastikust tekitavamad "patustamised". 

Tänaseks olen ma nii kaugele jõudnud, et ma ei kujutaks oma elu ilma puhta veeta ettegi. Kui ma vanasti olin sõltuvuses näiteks Kanes'ist, siis täna ei suuda ma isegi Kanes'ile mõelda. 
Jõin ju vanasti ka igapäevaselt vett, aga selleks olid siis erinevad maitseveed, lemmikuteks olid nt Aura mustikavesi ning Vichy mangomaitseline vesi. Päevas kulus mul vähemalt 2 L maitsevett. 

Küll pole ma veel nii kaugele jõudnud, et oleksin hakanud meie kraanivett armastama, sest endiselt ostan ma Aura gaasita vett. Ühtlasi pole ma võtnud ka veel kuulda oma lugejate soovitusi, panna tavalise vee hulka nt kurgi, apelsini või sidruni viile, et teha ise maitsvett. Aga seda seetõttu, et ma ei tunnegi sellest maitsest nii väga puudust. Ma võin ju süüda ka ühe mandariini ära ja tavalist vett peale juua. 

Aga magusa järgi mul ikka vahepeal istutab. Eriti, kui ma näen kuskil neid võrratuid kooke ja torte, tahaks lihtsalt maha istuda ja terve koogi ühekorraga pinstlisse pista. Aga EI! Ei tähendab ju ei. :)

Kuigi ma lastele kodus eriti magusat ei anna, siis vahel ikka juhtub, et ostan neile nt šokolaadi või küpsist ning siis vaatan kõrvalt kuidas nad neid nosivad, endal ila suunurgast tilkumas. Aga siiamaani olen ise ennast suutnud tagasi hoida, et mitte neilt magusat näpata. Kui magusaisu tekib, siis söön nt banaani, õuna või mandariini. 

Ainus millega ma nüüd magusaga olen "patustanud", on jäätis. Nimelt mul oli siin kahel korral jube kurguvalu ja siis ma küll ostsin jäätist ja sõin seda. Sest see oli ka ainus, mis mu kurguvalu vastu ka aitas. Jaja, ma tean, et on olemas igasugused vähem rasvased jne jäätised, aga ma ausalt pole söandanud neid veel proovida. Kuigi mul on see plaanis. 

Kuu aega on mulle mõjunud ülihästi. Ma olen muutunud enesekindlamaks, sest ma tean, et ma näen selle nimel vaeva, et ma päris ära ei rasvuks. Ma olen muutnud pea kolm kilo kergemaks, mis minu arvates, on uskumatu, et see on saavutatud ainuüksi sellega, et ma joon vett ning ei tarbi enam magusat. Eks ole? Ja ma olen õnnelikum. :)

Niiet, mis mul Teile ikka soovida on, et olge mõnusad ja jooge vett, sest vesi on elu 😊



Kommentaarid

Populaarsed postitused