39+1 ehk NIINII vähe on veel jäänud

Meie tulevase printsi voodi :)
Täna on juba 39+1 ehk see tähendab, et NIINII vähe on veel jäänud, et beebsu lõpuks sünniks.

Ausalt öeldes, ma ma vägaväga ootan ja olen hullult ärevil. Ega hetkel polegi mul ju muud teha, kui kannatlikult oodata. Päevad mööduvadki lihtsalt oodates. Eile ostsin endale ristsõna, et oleks päeval vähemalt mingitki tegevust. Ning hakkasin tv3playst vaatama Kirgede Tormi osasid, sest tõesti päevad läbi üksi olla on masendav.

Õnneks pole kaua jäänud selleni, et Henri jõuaks, vähem kui nädala pärast - laupäeval on ta juba minuga, siis on natukenegi kergem.

Noh nüüd õnneks käis Melanie mul külas, ta õpib 12. klassis ja aitasin tal matemaatika ülesandeid teha. Kuigi keskkoolis ma ise polnud eriti aktiivne koduste tööde lahendaja, siis siiski meenus mulle see aeg, kus paari ülesande tegemiseks kuluski mitu tundi.

Võin varsti endale vist uue elukutse võtta ning hakata matemaatika järeleaitamistunde andma, sest tegelikult nii paljud tuttavad pöörduvad minu poole. :D Väikese lisatasu eest tegelikult miks ka mitte. :D
Matemaatika vähemalt aitab mul mõtted muust maailmast eemale viia ning nii läheb aeg palju kiiremini.

Noh mis mul kodus veel teha on, kui koristada ja beebsu tekki heegeldada. Beebsu tekki pean ma vist nüüd hakkama usinamalt heegeldama, sest ega aega ju väga polegi enam.

Minu ema kootud püksid
Emme kudus beebsule armsad püksid, kampsuni ja mütsi. Oeh, oleksin teinud need muidugi heameelega ise, kududa ma ju tegelikult oskan, aga viimane käsitöö tund oli siiski 4 aastat tagasi põhikoolis ning nii heade tulemustega ma kindlasti hakkama ei saaks, kui minu ema.

Haiglakotti olen ka hakanud vaikselt kokku panema, aga ausalt öeldes, arvan, et see jääbki nii kauaks poolikuks kui tõesti aeg on käes minna haiglasse. Sest ma olen ju viimase hetke inimene ja viimasel hetkel on kõige kindlam asjad kokku panna, minu arvates.

Ega ma ei oskagi hetkel midagi muud lisada.
Panen mõned pildid siis mu ema tehtud asjadest beebsule ja enda pooleli olevast heegeldatud tekist.

Olge armsad!
Leanika

Minu ema kootud kampsun

Minu ema kootud müts

Minu pooleli olev heegeldatud tekk





Kommentaarid

Populaarsed postitused