Miks me oma tulevase lapse kohta BEEBSU ütleme?

Oi see on nii naljakas tegelikult.
Lihtsalt ükskord suvel Karolina ütles selle sõna ning peale seda ongi meie lapsest saanud beebsu.
Kõik lähedased kutsuvad teda nii mina, Henri, Karolina, Karmo, Merit, Henri pere jnejne.

Kui Tristveres oli meie Kadrina Keskkooli klassikaaslaste väike istumine, siis keegi küsis, mis sugu laps on? Siis lasin pakkuda neil ja siis järsku Marko ütles: "Ma tean kes ta on, ta on BEEBI"
Ja kõigest paar sekundit läks mööda kui mina ja Karolina täiesti ühest suust ütlesime: "Ei, ta on BEEBSU" ja siis Marko vaatas meile mõlemale otsa, naeratas ja ütles et ta kujutab juba endale ette kui kaua me Karolinaga seda võisime harjutada, et me ühest suust midagi sellist ütlesime. :D
Aga reaalsus on see, et lihtsalt meie mõtted ühtisid. Ja nii ongi.

Ma ei kujutakski hetkel ette kuidas muud moodi saaksin ma oma kõhubeebit kutsuda. Liiga ametlik oleks öelda tema kohta beebi või lihtsalt laps? Aga "beebsu" tundub nii südamelähedane ja armas sõna. :3

Oleme küll Henriga arutanud, et huvitav kui kaua peale sündi me veel teda beebsuks kutsume, kas paar kuud või aasta. Aga fakt on see, et ta on just meie BEEBSU ja see sõna nii südamelähedane meile! <3

Niiet ärge pange pahaks ega imeks, kui ma oma postitustes just seda sõna kasutan. :)

Kommentaarid

  1. :D olen sinu neid lugenud ,aga jh kummitama jäi miks selline ütlus Beebsu :D
    täna panin tähele ,et paremal pool on sinu juttud, vaatan pealekirju ,et miks me tulevase lapse kohta Beebsu ütleme . seda tuleb kindlasti lugeda ,sain oma küsimusele vastuse, :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused