Kohvivaba aasta?

2014. aasta oli mul krõpsude vaba aasta
2015. aasta oli mul energiajoogi vaba aasta
2016. aastal ma otseselt ei mõelnudki, et teen mingi "vaba" aasta, aga kuna ma aasta algusest saadik pole kohvi joonud, siis võib-olla tõesti on seekord mul kohvivaba aasta. (Või siis äkki juhtub nii, et tuleb alkoholivaba aasta, sest alkoholi pole ma 2015. aasta maikuu lõpust saadik tilkagi tarbinud)

Kuigi kohv on iga hommikune rutiin olnud mul juba lapsest saadik, siis just 1. jaanuari hommikul oli mul enesetunne nii halb, et mitte midagi ei tahtnud alla minna, rääkimata kohvist. Henri küll tol hommikul tegi mulle kohvi, kuid kui ma lonksugi sealt võtnud polnud, siis jõi ta lõpuks selle ise ära.

Samas ega ma otsest vajadust nagu kohvi järgi ei tunnegi hetkel, sest olen nüüd hommikuti joonud hoopis teed. Aga jällegi ma jõin kohvi piimaga ja see oli ainus viis, kus ma natukenegi tarbisin piima, sest piima ma ju niisama üldse ei joo.

Samas kardan, et kui beebsu sünnib siis tulevaste magamata ööde tõttu võin ma siiski sellesse auku kukkuda ja taas kohvi jooma hakata. Aga eks seda näitab aeg.

Mm, ja uskumatu tõesti eelmine aasta ei joonud ma tilkagi energiajooki. Tihti kõndisin just energiajoogi leti juurde ja seisin seal ja vaatasin starteri või hustleri pudelit ja tundsin kuidas ma niiiiiii väga tahaks just selle pudeli haarata ja tühjaks juua. Aga jäin siiski endale alati kindlaks.

Vahel Henri noris mind ja ütles, et ostab endale energiajooki, siis ma kohe hakkasin poes räuskama et "ei tohi, ei tohi mind mõnitada nii". :D
Ega kuigi aasta on läbi, siis ei saa ma oma raseduse ja beebsu sünni tõttu ikka veel mitmed mitmed kuud seda energiajooki tarvitada. Aga nh, ega olgem ausad, need energiajoogid pigem võtavad energiat kui seda juurde annavad. Ja südamele pole nad ka head. Ja nad on gaasilised, ma ei talu ju eriti gaasilisi jooke. :D

2014. aasta augustis, kui käisin Pariisi reisil, siis Amsterdamist ostsin endale mingi "Cannabis energy drink'i" ja see seisab mul siiamaani kapis. :D Teised,kes ostsid ütlesid et see täiesti tavalise energiajoogi maitsega. :D Ja see mingi väike mõttetu purk maksis 3.49 ja see seisab mul siiani kinnisena, oleks võinud ju tegelikult ostamata jätta. :D haha :D

Sellise külmaga tehke kõik endale nüüd üks soe tee ja nautige õhtut! :3
Teie,
Leanika

Kommentaarid

Populaarsed postitused