Tänane ultraheli ja muud tegemised. :)

Käisin täna ultrahelis.

Selili oli päris raske olla, tundsin kuidas jalg ära suri, selg hakkas valutama ja pilt hakkas ka tasku minema. Siis arst küsis, kas on halb olla, vastasin jaatavalt, siis käskis mul külje peale keerata.

Ütles veel, et viimasel raseduskuul pidigi ette tulema, kus selili on raske olla, et mingi arteri surub kinni ja tekibki minestustunne.

Algul olin parema külje peal, siis käskis arst vasakule küljele keerata. Natukese aja pärast käskis uuesti parema külje peale keerata ja siis ütles, et beebile ei meeldi kui ma vasaku külje peal olen, sest tema südame töö muutus kohe aeglasemaks. Kuid kui paremale küljele tagasi keerasin, siis muutus ta südame töö taas normaalseks.

Täna oli mul siis 37+4 nädalat ja beebsu kaalus 3107g ning see pidi ilusti vastama 37+3le. Niiet kaal on beebsul hetkel täiesti normaalne. :)

Peale ultrahelis käiku lipsasin bussile ja hakkasin kodu poole sõitma. Kuna üks peatus enne minu peatust on hess ja rimi, siis läksin seal maha ja käisin hessis, sest pole peaaegu kuu aega seal käinud ning kõht oli nii tühi. :D

Kasutasin vaese tudengi lemmikasja ehk hessikupongi ja võtsin endale hesburgeri ja väikese joogi. Eks teenindaja ajas midagi sassi ja sain väikese joogi asemel keskmise. :D
Kuigi ma gaasilisi jooke ei kannata, siis coca isu on mul ikka ja noh seekord lubasin endale seda.

Kui ära söönud olin siis lipsasin Rimisse. Seal ootas mind ees meeldiv üllatus, nimelt just mu lemmiktooted olid soodukaga - lemmikjogurt, lemmikmahl, lemmikmaisihelbed. Muidugi kasutasin juhust ja võtsin just need. :P

Kui koju jõudsin lõpuks siis oli täpselt Henril lõuna paus ja saime netis pool tundi jutustada. Peale seda mõtlesin, et pikutan natukene, sest tundsin, et olen üliväsinud. Ja nii ma siis magasingi poolteisttundi. Kui üles ärkasin, oli kell juba pool viis ja oligi aeg hakata süüa tegema.

Keetsin kartuleid ja juurde tegin lihakastet. Kui mul viimased korrad on millegi pärast kaste liiga vedel jäänud (kuigi kogused on olnud samad mis kogu aeg), siis täna tuli kaste paraja paksusega ning ülihea. :P


Olge nummid! <3
Leanika


Kommentaarid

Populaarsed postitused