Minu rasedus oli kuni mu viimase blogipostituseni nagu avalik saladus :)

Kui tavaliselt loetakse/vaadatakse keskmiselt mu ühte postitust mingi 200 korda, siis minu viimast postitust loeti lausa 750 korda.

See annab ilmselge arusaama selle kohta, kui uudishimulikud tegelikult meie, inimesed oleme. Ega muidugi eks see oli mingil määral pommuudis, paljud seda ju ei teadnud et ma last ootan, aga samas väga paljud teadsid.

Kõige naljakam ongi see, et need kes olid seda kuskilt kellegi käest kuulnud, ei julgenud minult midagi küsida, ega mulle midagi öelda. Aga peale seda, kui ma sellest viimaks blogipostituse tegin, siis muutusid inimesed julgemaks.

Päris mitmed kirjutasid mulle, et nad teavad juba ammu, kuid ei osanud väga midagi öelda või kuidagi olla. Minu rasedus oli kuni mu blogipostituseni nagu avalik saladus. :D

Aga mis seal ikka, olen väga tänulik kõigile neile, kes sellesse suudavad positiivselt suhtuda ja kes on minu ja mu tulevase perekonnalisa üle õnnelikud. Ja muidugi olen ma tänulik neile, kes mulle oma tuge üritavad pakkuda -  te kõik olete mulle väga armsad.

Käisin täna arsti juures. Viimane visiit oli 18. detsember (3 nädalat tagasi), siis selleks ajaks tookord olin ma nelja nädalaga juurde võtnud 0,4 kg. Täna kui kaalule astusin mõistsin et tõesti vahepeal on olnud jõulud ja aastavahetus, sest kolme nädalaga olin ma juurde võtnud 2,8 kg. :D
Tänaseks on mul siis nädalaid 36+5. Beebsu liigutab end väga aktiivselt ning arsti sõnul on see hea, sest sellega annab ta märku, et tal on hea olla.

"Aga mis poisile nimeks paned?" - oeh mul hakkab alati pea ringi käima, kui keegi minult seda küsib. :D Ja vastan alati kohmetult, et "ma ei tea". Kuigi tegelikult on ju mul ja Henril mõlemal mingid nimed mõeldud. Aga samas, lapsele nime panemine on üks kõige kõige raskemaid asju üleüldse, sest nime paneme me talle ju terveks eluks. Õnneks hetkel veel on aega sellele mõtlemiseks, arutamiseks ja otsustamiseks.

Ega nüüd see viimane kuu ei ole mul muud teha, kui kannatamatult oodata, millal mu pisipoja välja tahab tulla. Hirm on sünnituse ees tegelikult väga suur, aga samas, ma tean et ma saan hakkama, kuna mul on nii palju inimesi, kes mulle toeks on.

Aitäh TEILE! <3
Leanika


Kommentaarid

  1. Kui mingid nimed olemas on siis pole ju üldse probleemi. Kui beebile otsa vaatate, küll suudate siis teate, milline nimi talle kõige paremini sobida võiks :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused