"väga ilusad õunad on"

Tulin eile Tallinna.
Kui tavaliselt lähen Tapalt rongile, siis otsustasin seekord Kadrinast minna.
Rongijaamas kohtasin kohe endist klassivenda Martinit. Rääkisime kuni rongi saabumiseni juttu, enamasti oli muidugi põhiteemaks kool ja eksamid.
Rongis oli tohutult rahvast - nagu ikka pühapäeviti.
Algul esimesed 10 minutit seisin, siis aga lahke klienditeenindaja leidis mulle koha ning sain istuma.
Esialgu oli mul küll plaan rongis õppida, aga kuna rahvast palju, siis ei hakanud ma end piinama seal.

Õhtul rääkisin paar tundi telefonis Henriga ja umbes 11 aeg jäin tudule.
Siis ärkasin öösel täpselt kell 3 üles. Sellepeale, et nägin unes, et sünnitan. Unenägu oli mega reaalne ning kui ma üles ärkasin siis vaatasin ma ümber ringi, toibusin ja pobisesin endamisi et kuramus, ei sünnitagi veel. :D
Käisin vetsus ja nagu tavaliselt ei suutnud ma siis enam magama jääda, kuigi oleksin tahtnud. Umbes 5 aeg jäin alles uuesti magama.

Siis ärkasin kell 9, tegin endale teed ja sooje saiu. Enne sööma hakkamist koorisin veel kartulid ka ära ja panin keema, et hiljem saaksin sooja, korralikku toitu ka süüa.
Siis sõin, jõin teed ja õppisin eksamiks.
Olin nii tegutsemishoos, et ühel hetkel kargasin püsti ja jooksin kööki, sest mulle meenus ju et olin kartulid keema pannud. Õnneks jõudsin just õigel ajal, sest kartulid oli just valmis saanud. Niiet seekord vedas.

Vahepeal oli Henril paus ja rääkisin temaga facebookis. Kui tal paus läbi sai, siis mõtlesin, et oleks aeg sooja toitu süüa.
Kartulid muidugi oli juba selleks ajaks jahtunud.
Siis praadisin ühe muna ja samu keedetud kartuleid, tegin juurde paprika-kurgi salatit ja dipikastet.
Hea lihtne ja maitsev toit.
Sõin kõhu täis ja jälle õppisin.

Siis kell juba oli nii palju, et pidin hakkama kooli  - eksamieelsesse konsultatsiooni sättima.
Koolis käisin enne konsultatsiooni printimas ja printisin veel paar paberit eksamiküsimus välja ja siis läksin konsultatsiooni.
Paljud, kes eelnevalt mu blogi lugenud, kindlasti on segaduses, sest nädal tagasi ma ju käisin eksamil (oma ainsal eksamil), aga jh kuna see ei andnud sellist tulemust nagu ma lootsin, siis lähen homme uuesti tegema.

Kui kujutava geomeetria õppejõud saabus, siis läksime (need kes soovisid oma eksamitööd näha) temaga tema kabinetti. Seal, mulle pakkus ta viisakalt istet ja siis selgitas mulle vigu. Tõesti, väga tobedad vead olid ning nii hea, et läksin eksamitööd üle vaatama, sest siis kindlasti homme ma neid vigu ei tee.

Ning veel, nädal tagasi ma ju eksamiks ei õppinudki põhimõtteliselt - eksamieelne päev oli kuidagi pingeline ja ei olnud üldse tuju selleks eksamiks õppida ning see kõik andis ka eksamil tunda.
See eest täna olen ma olnud väga tubli ning korralikult õppinud ja saan asjadest juba palju paremini aru, niiet loodetavasti ootab mind homme ka hea eksamipilet ning edu!

Peale eksamit läksin bussile, enne koju minekut aga käisin Grossi poest läbi.
Oeh, ei oskagi nüüd midagi öelda selle kohta, mis seal toimus.
Nimelt valisin õunu ning ise silmanurgast nägin, et üks vanem meesterahvas oli teise õunakasti juures ja katsus muudkui õunu ja põrnitses mind.
Muidugi kohe mõtlesin endamisi, et eks ma kujutan endale ette et ta just mind põrnitseb. Kui sain õunad valitud ja hakkasin sellest mehest mööduma, võttis ta minult käsivarrest kinni ja ütles midagi vene keeles. Olin natuke kohkunud ja küsisin eesti keeles "mida?"
Siis kordas see mees end ja ütles venekeeles umbes, et väga ilusa õunad on. Ma mingi "mhm" ja ruttu ja läksin edasi.
Kui vahepeal tagasi vaatasin, siis see mees ikka põrnitses mind. Vahepeal kui teise riiuli taha kadusin nägin et ta justkui otsis mind.
Ühesõnaga väga creepy olukord, aga nh inimesi on igasuguseid ja õnneks toimus kõik poes.

Nüüd blogipostitust kirjutades sain natukene puhata ja nüüd hakkan täie rauaga edasi õppima!
Olge tublid ja musid!
Leanika

Kommentaarid

Populaarsed postitused