JOHNSONS'i tooted ja VÄHITEKITAJAD

Eile kerkis minu blogipostitusest uus teema - KAS JOHNSONS'I TOOTED SISALDAVAD VÄHKITEKITAVAID AINEID?
Mitmed kommenteerijad kinnitasid, et sisaldavad ning sõbranna saatis ka lingi, kus on juttu sellest, et Johnsonsi tooted sisaldavad vähkitekitavaid aineid. (LINK)

Artikkel on kirjutatud eelmise (2015) aasta oktoobris.
Hakkasin asja ise nüüd täna uurima ja leidsin eelmise aasta novembri artikli, kus kinnitatakse, et Eestis müügil olevad Johnson&Johnson beebitooted EI SISALDA ohtlikke aineid ning et oktoobris levima hakanud teade ei vasta tõele. (LINK)

Võta nüüd näpust, kas sisaldavad siis või ei sisalda?
Mida nüüd uskuda emana?
Mina isiklikult ütleksin, et mida ikka karta?

Olgem ausad, kõik mis kuskil tehastes on valmistatud, sisaldab ühel või teisel määral KEEMIAT. Ning igal inimesel on asjade suhtes erinev reaktsioon. Pole küll kõige parem võrdlus, aga paljudel on laktoositalumatus, kas siis sellepärast tuleks keelustada poelettidel piima ja piimatoodete müümine? EI ju.

Täpselt nii on ka muude toodetega. Kui reklaamitakse, et Head&Shoulders on nr 1, mis aitab kõõma vastu, siis lubage valmistada pettumus - ei ole ikka küll. Võib-olla mõnele mõjub, aga tean paljusid, kellele ei mõju.

Või siis, kunagi oli ju väide, et rinnahoidjad tekitavad vähki. No öelge nüüd ausalt, paljud teist on tänu sellele rinnahoidjate kandmisest loobunud? Ei usu, et eriti paljud.
Neid haiguse- ja vähitekitajaid on paratamatult meie ümber rohkem kui me arvata oskame, aga sellepärast ei saa ju loobuda kõikidest asjadest. Samas iga firma ju reklaamib oma toodet a'la et "Meie tooted on kõige paremad"; "Meie tooted ei sisalda grammigi säilitusaineid"; jne.

Kui aga terviseamet on kindlaks teinud, et tõesti Eestis müüdavad Johnsoni tooted ei sisalda ohtlikke aineid, siis võib-olla oleks tark seda uskuda?
Samas kõik mis internetis leidub, ei vasta ju alati tõele.
Mina isiklikult vaatan neid artikleid väga skeptiliselt.
Aga igal ühel oma arvamus.

Kommentaarid

  1. Jah, selle vähitekitamisega on tõesti üks lugu, ent teine asi on see, et võrreldes teiste beebitoodetega sisaldavad Johnsoni tooted siiski kõige rohkem ebavajalikke ühendeid, mis paneb lihtsalt küsima, et miks kasutada neid, kui on palju nahasõbralikumaid alternatiive?

    Ja üleüldiselt pole beebidel sellist "iluarsenali" üldse vajagi. Igasugused geelid/kreemid/õlid pigem ärritavad kui aitavad kaasa. Kui tekib reaalne nahaprobleem, mis vajab abi, siis leiab apteegist mõne kreemi, mis antud asja vastu aitaks, aga niisama mingeid iluprotseduure pole mõtet beebile teha, sest vanematele tundub, et on tore. See pole üldse sinu suunas, vaid üleüldiselt, sest mulle on ikka silma jäänud, et beebidele tahetakse mitut erinevat kreemi+õli määrida+mingeid vannivahte toppida vette, pesugeele jms.

    Beebidele piisab puhtaks saamiseks väga hästi puhtast veest :)

    VastaKustuta
  2. Ei vaidle üldse vastu ningolen täiesti nõus Su seisukohaga. Lihtsalt antud tooted andis ämmaemand mulle viimasel visiidil kaasa ja muud midagi, ise isiklikult poleks ma kunagi neid arvatavasti ostnudki. Ning tõesti, beebidele piisab puhtast veest! :)

    VastaKustuta
  3. Ma sattusin ükskord ühele artiklile peale kus nad ise tunnistasid, et kasutavad vähki tekitavaid aineid. Mul oli kunagi merisiga keda ma Johnsons'i šampooniga pesin ja tema nahk seda ei kannatanud, tekkis kõõm ja lööve. Samuti oli mu enda kätega kui ma sellega kokku puutusin. Head&Shoulders'i kohapealt nii palju, et minul tegi ta olemise veel hullemaks. Kõõma tekkis hullult juurde.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused