minu arvamus

Paar päeva tagasi, täpsemalt üleeile küsis keegi üle pika aja minult ask-fm's. Kuigi ma seal juba ammusest ajast ei käi, siis mailile tuleb mul automaatselt kiri, kuigi keegi küsimuse on esitanud.

Küsimus tuli natukene aega peale mu blogipostituse avaldamist ning seega ma järeldan, et see inimene, kes küsimuse esitas, luges mu blogi ning kuna ta pole nii julge, et minult facebookis või mujal otse küsida, siis kasutas ta selleks ask.fm'i abi.

Aga küsimus oli siis selline: Mida arvad alaealistest rasedatest?

Mida ma siis arvan?
Tegelikult tahaks suurelt siia kirjutada, et mis see minu asi on kas neiu ootab last alealisena või mitte? Tegelikult, see ei puutu ju minusse, kui vanalt keegi otsustab lapse saada.

Minu tutvusringkonnas on vägaväga palju just neid, kes on alaealisena lapse saanud. Ning võin julgelt öelda, et mõni neist on palju kohusetundlikum ema, kui see kes on lapse saanud vanemana.
Mõne jaoks võib tunduda, et kui saad kooli ajal lapse, siis rikud oma elu ära. EIIII, see arvamus on täiesti vale. Enamus noortest emadest jätkavad õpinguid ning lõpetavad kooli ära. Mõni varem, mõni hiljem.

Jah, võib-olla tõesti elementaarselt on 14 ja 15-aastaselt lapse saamine natukene vara, kuid samas täiesti oleneb inimesest. Mõnele noorele võib-olla tõesti nii väga meeldivad lapsed ja ta tahab tõesti varakult last. Niiet, kes oleme meie, kõrvalised isikud, et midagi selle kohta öelda? Tegelikult meie arvamus ei loe midagi.

Julge samm, kui noor neiu on otsustanud lapse ilmale tuua, mitte ei tee aborti ja võib-olla seda kunagi tulevikus kahetseb.
Ning minu arvates, ei tasuks teiste inimeste arvamusest üldse välja teha, sest kui inimesed tahavad Sind altkulmu vaadata või kui nad tahavad Sind kritiseerida, siis nad leiavad selleks ka põhjuse, ükskõik millise.

Kuigi mina ei ole alaealine, saan mais juba 20, siis ikka leidub ju inimesi, kes vaatavad mind rasedana imelikult ning sosistavad selja taga. Aga mind see ei huvita absoluutselt. Mind pole kunagi ju tegelikult teiste inimeste arvamus minust huvitanud. Miks peakski? Ma ju ei hakka nende tagaselja rääkijate inimeste pärast oma elu muutma. Veel enam kui nad räägivad minust taga, siis sinna nad kuuluvadki - minust taha poole. :)

NB: Kui kellelgi on veel mulle küsimusi ja ei julge minult otse küsida, siis võib tõesti mu ask'i kirjutada ask.fm/lenskajavodka
Ja tahaksin ka manida veel kord, et kes on huvitatud minu värsketest blogipostitustest, kuid pole näiteks minu sõbralistis facebookis, siis võib jälgida ka mu lehte: Leanika Elublogi


Kommentaarid

Populaarsed postitused