Esimese semestri võib nüüd lõpetanuks lugeda

TEHTUD!!!!
Üks kuuendik bakalaureusest on üllikoolis möödas.
Jah, sain tehtud eksami. Aga sellest natuke lõpu poole.

Eile õhtul käisid mul Cärolin ja Melanie külas. Kuigi olin ju plaaninud terve õhtu õppida, oli siiski hea vaheldus vahepeal naistega juttu rääkida, sest polnud me ju nii kaua näinud.
Umbes kella 9 aeg läksid nad minema ja siis hakkasin uue hooga eksamiks õppima. Umbes kella 11ni õppisin ja kell pool 12 jäin magama. Õnneks seekord oli suhteliselt hea uni ja sain rahulikult kella 7ni magada.

Tegin teed ja sooje saiu, nagu tavaliselt, kordasin eksamiküsimused üle ja vaatasin ülesandeid. Ja kella 10ks läksin kooli.
Oi, kui aus olla siis oli see eksam raskem kui eelmine kord, aga kuna ma ei jätnud jonni ja oli enesekindel, siis nuputasin lõpuks ühe raske ülesande välja ja tegin selle ära.
Eksamit oli tegelikult raske teha, sest beebsu KOGU AEG ainult möllas kõhus, ta polegi veel nii aktiivne vist olnud. Vahepeal mõtlesin, et mõni teine vaatab ehk imelikult, et mul pluuse all kogu aeg midagi liigub. :D

Eksami lõppedes, õppejõud küsis minult et kas mul on 20 minutit aega, et oodata. Ütles, et ei hakka mind piinama õhtuni ning kontrollib minu töö kohe üle.
20 minutit peale eksamit läksingi siis tema kabinetti ja sain kinnituse, et eksam on sooritatud. Olin mega õnnelik ja rahul.

Väga armas oli veel, kui õppejõud küsis minult, kuidas mul läheb ja kas saan ikka hakkama, aga kui ta kuulis, et see eksam oli mu ainus eksam, siis oli tal mu üle vaid hea meel ja soovis mulle edaspidiseks palju edu! :)

Teada saades, et eksam on sooritatud, langes mu südamelt suur ja raske kivi ning tundsin end tõsiselt kergendatult.

Nüüd saan alustada puhkamisega ja rahuliku südamega võiksin kasvõi homme sünnitada. :)

Kui koju jõudsin, helistas mulle Cärolin ja uuris kas ma külla ei viitsiks minna ja siis ütles, et samas võivad nad Melaniega ise ka jälle minu juurde tulla, et mul endal ju mugavam.
Uurisin kohe talt kas tahavad süüa ka, et võin ahjukartuleid teha ja nad olid nõus.
Paningi siis kartulid ahju ja jäin ootama millal nad külla tulevad.

Kella seitsmeks läksin neile bussile vastu, käisime poes ja siis tulime minu juurde, sõime ja ajasime taas naistejutte.
Ja nüüd üheksa aeg läksid nad taas ära. :)

Ühesõnaga on tänane päev mul täielikult korda läinud! :)
Ja kõik on mega hästi! :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused