Rasedus ja väsimus

Mida lähemale jõuab beebsu sünni tähtaeg, seda väsinum ma olen. Uni ja väsimus murravad mind päeva jooksul mitu mitu korda maha.

Samas täna öösel juhtus jälle sees loll asi, et ma lihtsalt ei suutnud enam magama jääda.
Kui ma eile õhtul läksin magama umbes kell 12, siis kell pool 4 olin ma plaks üleval. Ma tundsin, et ma olen väsinud ja et ma tahan magada, aga kui ma silmad kinni panin, siis ei olnud sellest mingit tolku. Nii olin ma kella poole neljast kuni poole kaheksani lihtsalt üleval.

Algul lesisin voodis. Siis läksin arvutisse, vaatasin ühe Kirgede Tormi osa ära ja siis läksin tagasi voodisse. Kell muudkui tiksus, siis juba ootasin, et Henri ärkaks. Kui ta pool seitse veel netti polnud tulnud sis minu närv ütles üles ja helistasin talle. :D Küsisin, et kas magad, siis ta mingi jumala unise häälega ütles, et "Just ärkasin". Ja siis tuli ta netti ja rääkisime kuni poole kaheksani. Kõige enamkripeldas mu südamel see, et teadsin, et kella kümne aeg pidi tulema korteriomaniku isa jälle ja panema ühe uue pistiku ning tegema kapiukse korda. Jäin siis pool kaheksa magama ja mõtlesin, et nagunii ärkan üles enne kümmet.

Aga tutkitki. Kell 10:24 segas mu magusat und uksekell. Tegin plaks silmad lahti ja minu suust kõlasid vandesõnad. Panin kähku mingid püksid jalga ja pusa peale ning tegin ukse lahti.
Õnneks pistikupaigaldus ja kapiukse parandus kestsid ainult pool tundi. Enne lahkumist uuris korteriomaniku isa armsalt, et kuidas mul läheb ja kas pesumasin ja külmkappi töötavad ikka hästi ning siis küsis veel millal beebsu tähtaeg on. Ja kui ta ära läks soovis ta armsalt kõike head. Ja ma ei väsi kordamast, et kui mul esimese korteriomanikuga üldse ei vedanud, siis selle korteriomaniku ja tema isaga on täiega lihtsalt vedanud. Nii vastutulelikud ja sõbralikud inimesed!

Nii, kuna kõht oli natuke tühi, siis tegin endale kiirnuudleid ja sooja saia. Tegemist küll mega ebatervisliku toiduga, aga väsimuse tõttu ei jaksanud ma endale tõesti midagi paremat vaaritada.
Kella ühe aeg ronisin tagasi voodisse ja jäin magama. Ärkasin kell 14:45, rääkisin Henri ja Karolinaga juttu ja kell neli läksin poodi.

Kuna Henri jõuab laupäeval, siis mõtlesin talle midagi head küpsetada ja selle jaoks oli mul natuke asju vaja osta. :P See nagu kind of tradition, et iga kord kui ta Rootsist tuleb, siis teen ma talle midagi head süüa, sest süüa mulle meeldib teha ja kui ma saan sellega veel kellelegi rõõmu valmistada, siis on see eriti meeldiv. :)

Kella viie aeg avastasin, et minu "hommikusest" söögikorrast oli möödas juba kuus tundi ning läksin kähku kööki süüa tegema. Praadisin kaks muna, tegin soojaks kananagitsad ja praadisin ära ka eilsed ülejäänud kartulid. Juurde tegin kirsstomati ja kurgisalatit. :P Toit tuli mega maitsev, SEST... MIKS?
Sest et tühi kõht on ju kõige parem kokk. :)


Tunnike tagasi panin pesumasina tööle ja nüüd peale blogipostituse lõppu peangi pesu juba kuivama panema. :)
Isa helistas ka vahepeal mulle. Ütles mulle, et "üllatus on", ma olin nagu "whaat, mis üllatus" ja siis ütles, et kaks kitsetalle oli sündinud. :D Lol, isa ju tegelikult tahtis suveks üldse vabaneda kitse kasvatamisest, sest lihtsalt ei jõua füüsiliselt nendega enam tegeleda ja siis nüüd mingi ütles, et ei saa vist neist ikka lahti. :D Vot tak, aga kitsetalled mulle meeldivad ja kurja, meie kits sai ka enne lapsed kui mina. :D
Isa rääkis veel, kuidas ta täna Kadrinas sõitis. Teed ju mega libedad. Ütles et üle 40 km/h ei julgenudki sõita. Iga väikese vahemaa tagant oli kas keegi kraavis või olid jäljed sellest, et keegi on kraavis olnud. Noh eks see ole inimeste endi lollus ka, et nad ei oska teeoludega arvestada, sest praegusel hetkel on ka väga headest naelrehvidest vähe tolku. Sellise sulailma libeduse vastu aitab ainult külm närv ja ohutu sõidukiirus.

Aga see selleks.
Lõppkokkuvõttes, minu päevad mööduvadki enamasti nii, et ma magan paar tundi, olen paar tundi üleval, lähen uuesti paariks tunniks magama jne... Eks ma harjutan vaikselt endale sisse seda rütmi, sest kui beebsu sünnib, siis pean ma ju väga tihedalt üleval olema ja magamine on piiratud. Niiet, tegelikult on see isegi hea, et mu keha seda juba harjutab. :D
Hetkel beebsu jälle liigutab end aktiivselt, eriti meeldib talle oma pepu ja seljaga mind nügida. :)
Aga olge tublid ja musid!
Hoian teid ikka oma viimaste raseduspäevadega aktiivselt kursis. :D
Leanika. :)


Kommentaarid

Populaarsed postitused