ebaõnnestunud hommik

Elu on ikka ebaõiglane. Pean täna minema Tallinnasse, ITK'sse ja oma proovi ära viima. Ärkasin juba kell 6.20. Kuna ma ainult korraks Tallinna ja kohe tagasi ning rongi ajad Tapa vahel nii nõmedad, siis otsustasin Aegviidust hoopis rongile minna, et siis saan varem Tallinnast tagasi ka. 
Ostsin ärgates internetist sooduspileti ära. 

Kella seitsmeks olid asjad koos, võtsin veel teisest käekotist oma pataka kaarte, vaatasin et Elroni kaart oleks olemas ja poole silmaga tundus mulle 100% kindlalt ka pangakaart olemas olevat. 
7.29 olin juba Aegviidus ja istusin rongi. Tuli teenindaja, ulatasin talle kenasti oma Elroni kaardi ja hakkasin siis pangakaarti (tudengikaarti) otsima, et tõendada, et olen üliõpilane. Aga mida pole, on PANGAKAART. No lihtsalt ei ole, mitte kuradi kuskil. 
Õnneks on olemas internet ja internetikoodid, et sain Elroni kaardile raha juurde kanda ja täispileti osta. 

Aga no miks? Kord elus kasutan võimalust ja ostan internetist pileti ette ära ja siis see ka veel pekki. 
Aga see ei tundugi nüüd nii hull, kui see mõte, et ma pean nüüd neli tundi näljas ja janus istuma, sest sularaha mul ju njetu. 
Ei jõua ma siin end ja seda pangakaarti ära vanduda. Ma südamest loodan, et see on siiski autos, mitte päris ära kadunud. :@

Kui ma tavaliselt lähen rongi pealt maha Ülemistes ja lähen sealt pool teed jala bussijaama ning sealt edasi bussiga ITK-sse, siis seekord läksin maha hoopis Kitsekülas ja jalutasin 15 minutit ITK-sse. Sai natukene kiiremini. Viisin proovi ära ja asusin Hotell Olümpia peatusesse bussi ootama. 
Nõme,et rongide vahe nii pikk on või, et üheksane rong näiteks kümme minutit hiljem ei lähe, sest siis oleksin ma vabalt ka sellele jõudnud. Nüüd istun ja ootan Ülemiste keskuses ja rongini on veel TUND aega :(

Kahjuks Swedbanki kontor tehakse ka alles kell 10 lahti, muidu oleksin sealt uurinud, et äkki saan sealt kuidagi raha võtta. Nüüd istun siin ja hingan saiakeste võrratut lõhna sisse ja mõtlen, et kus kurat ikka mu pangakaart olla võiks. :D
Oleks vaid mõni tuttav Ülemistes, aga kus Sa nüüd sellega. :D
Noh ongi korralik võõrutus Macist. :D

Lohutan nüüd end siis selle pildiga. :D



Kommentaarid

Populaarsed postitused