need vastikud vastikud unenäod

Olen juba ammu kuskilt lugenud, et paljudel on raseduse ajal imelikud unenäod ning minul on ka, aga aega mööda on need unenäod juba täiesti ajuvabaks läinud. 

Näiteks, eile öösel nägin ma unes kuidas ma tapsin inimese. Jep, ma reaalselt nägin unes kuidas ma tapsin teise inimese ära. Mingi noormehe uputasin kaussi ära, hirmust et ta tahab mind tappa. Ja kui olin ta tapnud ja temast vabanenud, tuli välja, et see noormees ei tahtnud mulle kunagi halba ja oli minust terve elu sissevõetud olnud. 

Aga tõenäoliselt, kuna ma eile seda unenägu nägin, siis oligi just sellepärast eile mul jube halb päev - terve päev oli täis ebaõnnestumisi.
Ja nüüd täna, pani veerand 1 Karl Hendriku magama ja tegin ka lõunauinaku. Tore, et nüüd enne kella kahte Karl korra üles ärkas, sest ta äratas mind tobedast unenäost.

Nägin unes ühte meest, keda nägin päris elus VIST esimest korda pühapäeval. Ma tean isegi ta nime. Ja nüüd siis nägin unes, kuidas ta tuli sealt majast välja, kus ma teda pühapäeval nägin. Mina sõitsin autoga ja tema jooksis ja tuigerdas mu auto ees kuke kostüüm seljas. Ja üks hetk hakkas ta lollitama täpselt nii nagu tahaks, et ma ta alla ajaks ning siis lihtsalt jäigi mulle auto ette seisma ja ma sõitsin õrnalt talle otsa. 

Tema siis tõusis ehmatusest püsti ja hakkas sõimama, et ma olen ikka täielik debiilik, et ajan siis vaese mehe täiesti lampi alla. Mina kukkusin temaga muidugi vaidlema ja ütlesin, et mida ta ajab, et ise jäi meelega mulle auto ette seisma ja, et mul on autos tunnistaja ka. Ühesõnaga see mees läks täiesti segi oma süüdistustega ja helistas politseisse. Peale sinna helistamist, naeris mulle näkku ja ütles, et nüüd hakkan ma talle veel kopsakat valuraha maksma. Mina muidugi vaidlesin, et mul on tunnistaja, et ta meelega mulle auto ette hüppas ja ta teeb end vaid lolliks. 
Õnneks äratas siis Karl Hendrik mind üles sellest tobedast unenäost. 
Tõsiselt vastikud ja ärritavad unenäod. 
Lugesin äsja, et nii Kanal kui TV3 lahkuvad vabalevist, kas äkki keegi saaks selle unenägudekanali ka mu peast lahkuma sundida? :D

Mis on kõige pöörasemad unenäod mida Teie näinud olete? 

Kommentaarid

Populaarsed postitused