Meie jaanid 2017

Minu blogis on olnud mõned päevad vaikus, mõistagi just sellepärast, et jaanid olid. 
Meie jaanid olid üsnagi vaiksed, sest kuskil suurtel jaanituledel me ei käinud. Veetsime seda rohkem väiksemas oma seltskonnas. 

Neljapäeval oli Henril poolik tööpäev ning ta jõudis koju juba kell 1. Viisime mõni tund hiljem lapse maale minu ema juurde ning siis ise suundusime Karmo juurde Orgusele. Seal tegime väikest viisi grilli ning sauna. Ma algul polnud kindel kas lähen üldse sauna, sest ka saunatamise kohta raseduse ajal olen kuulnud ma erinevaid jutte. Kuna ma nagunii kannan läätsesid ja ei tohiks pikalt kuskil MEGA kuumas saunas olla, siis mõtlesin, et kui saun päris kuum pole, lähen minagi leili võtma. 

Poisid käisid ees saunas ära, siis läksime meie Heleniga kahekesi sauna. Seekord saun ei tundunudki eriti kuum, kuigi kraadi esialgu näitas 80 kraadi. Isegi kui pärast oli 90 kraadi peal, siis ei hakanud ma isegi mitte higistama, istusin tuimalt saunas ja mõtlesin, et see kraad raudselt valetab. :D Aga kui ma Helenit kõrvalt vaatasin, siis ei saanud see kraad nii väga nüüd valetada ka, sest tema higistas korralikult. :D
Ühesõnaga minuga on mõtetu saunas käia ja ma ise ka ei näe sel erilist mõtet. :D :D
Aga õhtu oli tore ja seltskond meeldiv. :D

Koju hakkasime liikuma kuskil poole ühe paiku. Henri nagu tavaliselt öistel autosõitudel jäi viie minutiga magama ja nii ma siis pidin ise haigutades 40 km koju sõitma. :D
Kodus vajusin nagu nott magama. Olime plaaninud, et kuna laps on maal, siis saame rahulikult magada lõpuks nii kaua kui tahame, aga nagu kiuste, siis kui saaks magada, siis kaob uni ära ning meie ärkasime juba pool 8 üles.
Kümne paiku läksime juba lapsele järgi. Plaanis oli tegelikult laps kauemaks sinna jätta, aga igatsus tema järgi oli nii suur ning pealegi Priidu ja Kerli lapsel Kasparil oli sünnipäev - sai kaheaastaseks. Võtsime Karl Hendriku peale ja siis läksimegi Tamsallu Kaspari sünnipäeval. Seal olime kuni kella kaheni. 

Siis tulime koju, magasin tunnikese ja siis tuli mu vend Tartust rongiga ja ma pidin tema maale viima. Kuna laps magas, siis jäi Henri temaga koju. 
Õhtul tekkis plaan minna Priidu ja Kerliga trippima. Selleks oli aga vaja lastele lapsehoidjat. Lõpuks oli Henri vend ja Helen nõus lapsi vaatama. Et neil lihtsam oleks, siis otsustasin, et Karl Hendriku võtame kaasa. Pikalt plaanisime ja lõpuks otsustasime, et läheme Läsna järve äärde. Ütlesin kohe Henrile, et seal 100% kindlalt väga palju rahvast. Muidugi Henri ei uskunud mind ja kinnitust sellele väitele sai ta alles siis, kui me Läsnale jõudsime. Ujumisjörve ääres oli VÄHEMALT 20 autot, mitu haagissuvilat ja räigelt rahvast. Kuna Läsnal on üks järv veel, millest saab vaid kala püüda, siis läksime igaks juhuks ka sinna vaatama, kas ka seal rahvast on. Seal polnud ühtegi hingelist ja nii me siis tegimegi sinna lõkke üles ja pesitsesime seal. Selleks ajaks kui me sinna jõudsime jäi aga Karl Hendrik magama. Käisin mitu korda autot soojendamas, et tal oleks ikka soe magada. 

Mingi kell 2 ärkas Karl Hendrik aga üles ja enam magama ei tahtnud jääda, panin sooja kombeka talle selga ja õnneks oli ka vanker meil kaasas ning siis Henri kärutas teda seal ringi. 
Mingi hetk tuli mul endal aga räige uni peale ja viskasin autosse magama ja magasin lausa tund aega. Mingi pool neli ärkasin ülesse, sest autos hakkas külm. Siis ütlesin Henrile, et me võiks hakata vaikselt koju minema. Võtsime veel Kelli ja Taavi ka peale ja viisime nad Tamsallu ära. 
Muideks siis, kui me Tamsalu läksime, siis Imastu ristis nägin ma jaanide ajal esimest korda üldse politseid. Imestasime Henriga terved jaanid, et mitte kuskil politseid polnud näha, räige vaikus oli kogu aeg. 
Mina olin terve laupäevase päeva voodis nagu laip, sest ma olin niiiiiii väsinud. Lõpuks hakkas veel pea ka valutama. Õnneks sain naabrinaiselt valuvaigistit ja siis tasapisi läks valu ära. Ise veel naljatasin Kerlile, et teised kõik jõid ja mulle mõjus. :D

Sellised olid meie jaanid. Peab tõdema, et väikses seltskonnas jaanide pidamine on tegelikult päris tore ja kuidagi palju lõbusam.

Kuidas Teie jaanid möödusid? Kas käite pigem suurtel jaanituledel või eelistate väikses seltskonnas jaani pidamist?

Kommentaarid

Populaarsed postitused