Laps ja toitumine

Ma igatsen aega, kui oli lapsega tegelikult lihtne - pistsid tissi suhu ja ta sõi isuga, kuni kustus. Sest siis ma teadsin alati 101% - lapsel on kõht TÄIS. Ega ka sel ajal midagi häda polnud, kui ta vaid piimasegust võis elada. Aga praegu no tõesti see nagu õudusunenägu. Miks ta ei võiks ilusti korralikult süüa, kui ma teda sööta üritan?

Vahepeal oli lihtne, panin Karl Hendriku söögitooli ja söötsin teda ja ta sõi ka, ilma vastupanuta. Siis kui ta tõesti enam ei tahtnud, hakkas ta igate pid seal toolis vängerdama ja tõusis püsti ja lõi lausa tantsu toolis, raputades samal ajal pead, kui ma lusika tema suunas sihtisin. 
Vanaema juures on ta sõna otseses mõttes HEA LAPS, sööb sada korda päevas ja korralikult, niiet kõht pool päeva punnis. 

Minuga on ta nagu vaenlane, ei taha tema ühte ega teist. Hommikuti teen ma talle putru igasugu hea paremaga - sulajuustu ja vorstiga jne. Siis pean ma ta kõigepealt kinni püüdma endale sülle panema ja esimese ampsu vägisi suhu torkama, sest muidu ta vist arvab, et ei tea mis p*ska ma talle üritan anda. Kui esimese amps on kenasti suhu läinud, mitte põrandale, minu kätele, jalgadele, tema krae vahele jne, siis on asi natukene lihtsam, ta mälub suu tühjaks ja kui ma pakun teist ampsu, siis teeb ta ilusti suu lahti. Kui teeb muidugi, sest oleneb päevast, vahel teeb ta hoopis suu lahti, et vorstitükk välja sülitada. :D 

Vahepeal ta keeldub ka pärast esimest ampsu toidust, siis pakun talle juua tassist. Meil sellised väikesed minitassid, just lastele parajad, aga noh pool piima/mahla suudab ta ikka mööda oma lõugu alla lasta, otse endale särgi alla või peale. :D
Okei, kui siis hommikune söömine on edukas olnud, siis pääseb ta mu sülest vabadusse, mälub telkut vaadates oma viimase suutäie lõpuni on rõõmus ja jõudu täis pättusi tegema. 

Kui aga hommikune söömine pole edukas, siis ta lihtsalt istubki pool päeva näljas. Okei mitte päris näljas, sest ma ikka pistan talle õuna ja küpsist ja asju pihku, aga minu silmis pole see ju söömine.
Selliste juhtude tarvis olengi ma koju tegelikult ostnud kas joogijogurtit või siis maitsega keefiri, selle pannud ta lutipudelisse ja talle pihku pistnud, sest vöhemalt seegi ju natukene toidab. 

Tegelikult on ta hirmus piimavasikas, ta vist jooks 24/7 piima, kui ma vaid talle seda kogu aeg annaks. Öösel olen teda hakanud ikka võõrutama sellest ja pudelisse pannud kas morssi või tavalist vett, läbi une läheb ka see, aga siis on hommikul mähe nagu pomm, mis peaaegu, et ise talt jalast ära kukub. :D

Aga mida teha kui laps korralikult ei söö? Mitu korda päevas Teie lapsed söövad? 

Kommentaarid

Populaarsed postitused