üllatus-üllatus

Alles hiljuti, keegi pani üles pildi, et sai proovida uut Coca-Cola Lime'i.  Ning paljud on selle heaks kiitnud. 
Kuna ma aga 20. mail kurtsin, et ma olen täielikus Coca-Cola sõltuvuses, siis hakkasin end sellest võõrutama ning olen sellest ajast olnud TÄIELIKUL Coca-Cola dieedil, kui nii võib öelda. :D Mitte tilkagi Coca-Colat, kuigi poeletil seda nähes, on alati raske olnud sellest mööduda. Ning Henrigi on vahepeal Cocat ostnud ja joonud seda, aga mina olen siis raske südamega keeldunud. :D


Kuna ma täna olin Tallinnas ja käisin ämmaka vastuvõtul ära ning mul oli rongini nii palju aega (2h) ning kõht oli tühi, siis mõtlesin, et võin ju üle pika aja taas Macis einestada. Pole Macis ja Hessis juba ei tea mis ajast käinud, nii kaua igal juhul mitte, et ma seda viimast korda isegi mitte ei mäleta enam. :D

Tulin siis mäkki ja valisin iseteenindustahvlilt (ma ei teagi kas neid asju nimetatakse nii?) Suure Big Maci eine, siis tuli ette jookide valik. Mõtlesin pikalt, et kas võtan Coca või mitte, aga lõpuks ikkagi otsustasin, et kord kuus ju võib endale seda lubada. Valitud, tehtud, makstud ja tuli vaid oodata.
Enne mind sai toidu kätte üks noormees ja nägin, et lisaks topsijoogile oli talle pandud kaasa ka Coca-Cola laimiga. Ise samal ajal mõtlesin, et pagan, kas siit saab seda osta, et huvitav palju maksab, et tahaks ka täiega proovida. Siis aga ilmus minu järjekorra number ja sain enda kandiku kätte ning ka minule oli juurde pandud see samune purgike Cocat. Silmad läksid mul kohe särama, sest kui teisipäeval Rakveres käisime, siis otsisin täiega Põhjaka Rimist seda samust Cocat, aga ei leidnud ning olin täiega pettunud.
No igal juhul nüüd ma lõpuks sain selle õnnetu laimiga Coca :D

Kuna ma aga istusin pooltesit tundi lausa mäkis ning selle pooletesit tunni jooksul lõrpisin oma poolest topsi Cocat, siis kõht on siiamaani nii punnis ja gaase täis ning hetkel ma küll seda laimiga Cocat proovida ei suuda. Aga millegi pärast usun, et see on mega hea. :D
Küll ma õhtul ära proovin. :D

Kas Teie olete proovinud laimiga Coca-Colat? Kuidas maitses? Ja kas Rakverest saab kuskilt üldse seda? :D

Kommentaarid

  1. See on minu arvates üks kohutavamaid jooke siin maamuna peal :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused