Kolmas ämmaemanda visiit. :)

Minu hommik algas raskelt kell pool 8, kui helises äratuskell. Karl Hendrik põõnas rahulikult edasi, samal ajal kui mina sättisin end korda ja panin riidesse. Just kui mul oli plaanis teda hakata juba ise äratama ja riidesse panema, otsustas ta siiski kell 8.10 ise ärgata. Panin siis ka tema riidesse ning lahkusime kodust. Käisin veel temaga koso bensukast läbi ja tankisin ning siis läksime Henri ema juurde, kuhu ma Karl Hendriku jätsin nii kauaks, kui ma ise Tallinnasse ämmaka visiidile tulin. 
Kell 8.50 hakkasin siis Tapalt sõitma Aegviidu suunas. Aegviitu läksin ma täna taaskord selletõttu, et rongiajad ju nii nõmedad ja kui ma oleks Tapalt rongile läinud, siis tagasi Tapale jõuaksin ma alles peale kolme. 

Aegviidust läks rong kell 9.26, Kitsekülasse jõudsin 10.10 ja ämmaemanda visiit ise oli kell 10.30. 15 minutit rahulikku kõndi ning olingi juba ITK's. Kaalusin ära, läksin ämmaka ukse taha, mis oli lahti ning lipasin kohe sisse. 
Nagu tavaliselt uuris ämmakas, kuidas ma end tunnen, kas millegi üle kurta on jne. Muidugi on kõik hästi ja nii ma ka ütlesin. 
Küsis ta nagu iga kord, et kas põnn tegutseb ikka iga päev kõhus ning oli rahul, et mu vastus oli jaatav ning ütles, et siis tähendab, et temaga on kõik hästi ja korras. 
Siis uuris kaalu kohta. 
Tänane kaal oli 65,5 kg
Ultraheli visiidil (26.05) oli: 63,2kg
Eelmises visiidil (10.05) oli: 61,4 kg
Algkaal: 58 kg

Ehk siis kaalu on ka omajagu juurde tulnud, aga ämmaemand ütles, et kõik on normis. 
Siis vaatas üle ultraheli tulemused ja ütles, et kõik ikka väga hästi ning et igate pidi on tähtajaks 12. oktoober, niiet tähtaja kõikumist ei tundu olevat. 
Siis mõõtis ta emakapõhja kõrgust, mis oli 24 cm. Nädalaid ise on mul tna 23+1 ning ütles, et see ka okei. Muidu on, et emakapõhja kõrgus peaks olema sentimeetrites sama palju kui on siis antud hetkel nädalaid, aga pluss/miinus 1 cm on okei. :D
Siis kuulas ta veel lapse südamelööke, mis jäid 140 ja 150 vahele. Naljakas, aga juba siis kui ma Karl Hendrikut oodates sellest aparaadist neid lapse südamelööke kuulsin, siis alati olen mõelnud hobuse kappamise peale, täna samamoodi, ma ei tea minu arust on see täiega nagu hobuse kappamine. :D
Noh ja 10 minutiga oligi visiit läbi, arst kiitis ja ütles, et küik ikka nii hästi, panime uue ämmaka aja 24. juuliks ning nii läksidki meie teed seekord üle kuuks ajaks lahku. :D





Kommentaarid

Populaarsed postitused