sarikommentaator


Kui keegi mulle seda kunagi öelnud poleks, et ma liiga palju ja igat asja kommenteerin, siis tõenäoliselt ma ise seda tähele poleks pannud. :D

Aga Henri on mulle pidevalt teinud märkusi nagu "Näh jälle Sa kommenteerisid"; "ära kommenteeri kõike"; "kuradi kommentaator" :D Ja vahel kui ma õhtul istun telefon näpus ja midagi trükin, siis Henri on nagu "Jälle kommenteerid midagi v?" :D Ja siis ma olen nagu "Ei kommenteeri ma midagi" *Samal ajal ruttu kustutades kommentaari boksist teksti* :D

Aga ma ei tea, ega ma siis paha pärast kommenteeri, mul on lihtsalt vahel vajadus ja tahtmine teistega kaasa rääkida antud teemadel. Mulle meeldib oma arvamusi avaldada ja mitte ainult blogis, vaid ka päris elus ja kommentaariumites.
Kommentaariumid on siiski loodud ju selleks, et saaks kommenteerida. :D
Ja mulle meeldib vahel kommenteerida ka sellepärast, et vahel ju vastatakse kommentaaridele ja nii ilmnevad ka mitmed erinevad vaated erinevatest teemadest. :D
Aga tõesti, ma olen nagu sarikommentaator, mul kohe näpud sügelevad, kui ma näen, et mingi uudis on tulnud ja ma tunnen, et mul on midagi selle kohta öelda. :D
Inimeste pilte kommenteerin ma harva, aga kui kommenteerin, siis võid kindel olla, et see pilt jäi mulle silma ja tekitas minus mingeid emotsioone.
No näiteks endine klassiõde pani alles hiljuti endast uue pildi ja see oli tõesti minu jaoks nagu WOW-effekt, ta nägi palju naiselikum ja kenam välja, kui kunagi varem ja muidugi ma kirjutan talle sinna alla, et sobib ja et ta näeb kaunis välja. :D
Vanasti (u 5 aastat tagasi) oli jah nii, et kommenteerisid kõiki "ilus" ja "kena" ja seda kuidagi nagu "pugemise" eesmärgil. Või ma ei teagi miks, mõni pani ju iga päev pildi ja siis oli vaja igale pildile alla ikka kommenteerida. :D
Aga jah, pliis ärge pange mulle pahaks, et ma igal pool sõna üritan võtta. :D Tõesti ma ei tee seda paha pärast ja teinekord ma ei pane ise tähelegi, et ma liiga palju erinevates kohtades sõna võtan. :D
Aga samas olen ise tähele pannud ka, et peale minu on neid "Sarikommenteerijaid" rohkemgi. Sest ikka mitmete erinevate artiklite all kipuvad samad inimesed sõna võtma. Niiet jess, ma pole ainus. :D

Kui tihti Teie kuskil sõna võtate ja kommenteerite? Mis ajendab Teid kommenteerima? 

Kommentaarid

Populaarsed postitused