Esimesed mammud

Karl Hendrik on ikka uskumatu laps. Eile öösel otsustas ta ärgata kell pool kolm üles, millega muidugi äratas ta ka minu üles. Jooksis mööda tuba ringi ja lihtsalt naeris. Ta oli väsimatu, see eest mina ja Henri olime nagu zombie'd ja proovisime igate pidi teda magama panna, aga tulutult. Temale pakkus kõik nalja. Ka see, kui me proovisime siiski tema tempudest edasi magada, tema tuli patsutas meile pähe või hüppas selga ja tegi magamise võimatuks. Lõpuks kuskil kell pool kuus vajusime meie Henriga ära, millal Karl uuesti magama jäi, ei tea. Minu äratus kell helises 6.35, aga millegi pärast ma seda ei mäleta ja ärkasin 7.07, kui mu ema mulle helistas. Nimelt pidin emale järgi minema, sest ta pidi karl Hendrikuga hommikul 8.55 minema rongile. Ärkasin ehmatusest püsti, panin riidesse ja kümne minuti pärast sõitsin juba maale. Võtsin ema peale ja tõin Tapale. Karl Hendrik ikka põõnas ja kui proovisime teda äratada, siis tegi ta korra silmad lahti, pööras siis pahuralt selja, võttis padja kaissu ja magas edasi. 

Lõpuks kuskil 8.20 ta siiski ärkas. Panime ta riidesse ja saatsime nad emmega siis rongi peale. 
Mina tulin mõistagi koju magama. 
Õhtul käisime ühes kohas vaatamas maasikaid. Kiiruga ja rutakalt vaadates nägin tee ääres punaseid mammusid ja tegin plaani valmis, et täna lähen metsa maasikale. 

Täna seadsingi sammud siis metsa. Ja kirusin end maapõhja, et ma kaugemale ei vaadanud, kui ainult tee äärde, sest tee ääres jah olid mammud valmis, kuid päris langi peal alles õitsevad nad hoogsasti. Tänaseks saagiks sain vaid pool liitirit maasikaid. Mõned päevad peab kindlasti veel ootama ning pühapäeval lähen uuele katsele. 
Aga tellimusi siiski võib mulle juba edastada, siis saate kindlad olla, et ilma ei jää! 
Endiselt hoidke silm peal mu facebooki lehel: Leanika Metsasaadused.

Ning varsti tuleb tõenäoliselt ka auhinnamäng, mille auhinnaks ilmselgelt on metsmaasikad, niiet püsige lainel!

Kommentaarid

Populaarsed postitused